Arkadaşlar farklı şehirlerden ilişki yürütmeye ilişkin fikirlerinizi istiyorum acaba benden başka diğer insanlar bu konu hakkında ne düşünüyor merak ettim ..
Farklı şehirlerde ilişki yürür mü ?
Gözden uzak olan, gönülden de mi ırak olur..
(Ben böyle bir ilişki yaşadım ayrıldık devam ettik ve takrar ayrıldık, sebebi bu mu merak ediyorum)
Farklı şehirlerde ilişki yürür mü ?
Gözden uzak olan, gönülden de mi ırak olur..
(Ben böyle bir ilişki yaşadım ayrıldık devam ettik ve takrar ayrıldık, sebebi bu mu merak ediyorum)


( Bu arada erkek arkadaşımla aramda 1107 km mesafe vardı
)
Yorum