bu benden kaynaklanıyor aslında hep kaçmak istiyorum uzaklaşmak yanllız başıma olmak istyiorum .sonra acı çekiyorum resmen kendi kurduğum dünyada ölüyorum.kendimi çok aşağılık itilmiş horgörülmüş hissediyorum. konuşcak hiçbirşeyim yok . içimdkei samimiyet öldüü sıcaklık öldü ruh gibiyim ardaşım bana bir günn öleceğimden korktuğunu söyledi şakaydı ama söylediği biliyorum ama içim çok acıyor. bir yanım eski dostluklar sıcaklık isterken bir yanım yanlız kalmamı sööylüyor . şuan ders çalışmaıyorum tek tutunduğum dal . beni ben yapan birşy yok belkide sevgi istiyorum sevilmek istiyorum gülmek istiyorum eski dostlukları o güzellikleri istiyorum . ama bir tarf ağlıyor. sanki yabani gibiyim . içimden sevioyrum hepsini ama olmuyor işte belli edemiyorum . hep sevigili sevgili dedim ama fark ettimki ben arkdaşlarımıda arkdaşlıklarıda çok özlüyorum . kendimi rezil etmekten başka birşeye yarmıyorum konuşmadı düzgün düşünmeyi unutum sanki. geçen hafta en iyi ardaşlarıdan bbirini kaybettim çok üzülüyorum bu olaylara benim yüüzmdne oldu . ben ve başaka bi arkdaşıımla tüyaba gittik ( o an bir an önce eve gidesim geldi kaçmak istdim hayallee dalmak acı çekmek istedim) . diğer aramın bozulduğu arkadaşımı çağırmadık . şimdi konuşmuyoruz ama pişman oldum nasıl düzeltebilirm aramı onunla ve diğer arkadaşımda kinci ve aşırı gurulu onu ikna edemiyorum barıştırmaya biryle barışsam diğeri kırılcak ne yapcam ?
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
arkdaşalrımla aram berbat ne yapmalıyım?
Collapse
X

Yorum