Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ben pisliğin biriyim ama zavallı bir pislik

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ben pisliğin biriyim ama zavallı bir pislik

    hayatım karmakarışık düğümlerle dolu ve asla açılmayacak duruma şu anda.intiharın eşiğindeyim.bana yardım edin.işyerimden birine aşığım sürekli onu düşünüyorum her akşam onunla konuşuyorum ama arkadasça.yine işyerinden evli bir adamın bana ilgisi var sürekli peşimde ve bu ilgi benim çok hoşuma gidiyor. beraber olduğum ama şuanda ona karşı hislerimin tamamen söndüğü biri var ama ondan da ayrılacak gücü kendimde bulamıyorum. aslında kalbim ve aklim beni 6 ay önce terkedip giden eski sevgilimde. çok yakın bir arkadasım benden hoşlandığını söyledi ama başka bir şehirde ayrılmak üzere olduğu bir kız arkadası var. kusmak üzereyim. lütfen yargılamadan düşünün ve bana yardım edin ben ne yapmalıyım.yargılayanlar içinden yargılasın ve lütfen mesaj yazmasın.ben kötü biri değilim

  • #2
    tabiki pislik değilsin, bunları düşünen bisürü kişi var ama sen burada kendini yargılayabiliyosun, bi yerde hata yapıyosun, düzeltmek senin elinde , başka kimsenin değil
    Last edited by ((ÖzgüR)); 07-03-2010, 12:56 AM.
    "-Çıkmaz o yol"
    diye uyaranlar...
    ben yürümeyi seviyorum
    anlamıyorlar.

    alıntı

    Yorum


    • #3
      ne yazacağımı bilememkteyim.tabiki seni yargılayamayız.önce sen beyninde netleş.gerçek duygularının kime olduğunu bil.bir kalpta bu kadar kişiye yer olmaz bence.biri muhakkak daha baskındır.bunu da sen bileceksin.ilç tart biç gerçekten kimi seviyorsun hangisiyle beraber olursan karşılıklı mutluluğu bulacağını düşün.kolay gelsin inan yazdıklarını okurken benim kafam karıştı
      ama elinde bir ip yumağıvar ve karışmış onu çözmek senin elinde
      testinin içinde ne varsa dışınada o sızar

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: grimsii View Post
        hayatım karmakarışık düğümlerle dolu ve asla açılmayacak duruma şu anda.intiharın eşiğindeyim.bana yardım edin.işyerimden birine aşığım sürekli onu düşünüyorum her akşam onunla konuşuyorum ama arkadasça.yine işyerinden evli bir adamın bana ilgisi var sürekli peşimde ve bu ilgi benim çok hoşuma gidiyor. beraber olduğum ama şuanda ona karşı hislerimin tamamen söndüğü biri var ama ondan da ayrılacak gücü kendimde bulamıyorum. aslında kalbim ve aklim beni 6 ay önce terkedip giden eski sevgilimde. çok yakın bir arkadasım benden hoşlandığını söyledi ama başka bir şehirde ayrılmak üzere olduğu bir kız arkadası var. kusmak üzereyim. lütfen yargılamadan düşünün ve bana yardım edin ben ne yapmalıyım.yargılayanlar içinden yargılasın ve lütfen mesaj yazmasın.ben kötü biri değilim
        Bu nasıl bir ilişki zinciri anlayamadım, çok bilinmeyenli denklem gibi. Öncelikle ne istediğinizi bilmiyorsunuz, önce buna karar verin "ben neyim ve ne istiyorum" sonrasını sıraladım aşağıya...

        1- Şu an ilişkin olan ama sevmediğin bişey hissetmediğin arkadaşı rahat bırak, belliki ona gelecek vaad etmiyorsun, onun geleceğiylede oynama...
        2- İşyerinden evli bir adam seni sevebilir, o hayatına heyecan katmak isteyebilir ama unutmayın onuda bir karısı ve belki çocuğu var. Tecrübeli erkeklerden hoşlanabilirsiniz ama kimsenin aile huzurunu kaçırmaya hakkınız yok. Saçma sapan maceralara girmeyin...
        3- Sizi 6 ay önce terkedip giden sevgliinizi unutun çünki gidenin arkasından koşmak çook gereksiz. Giden gitmiştir, yapacak bişey yok...
        4- O çok yakın ark. duygularıyla oynamayın, belliki sevmiyorsunuz, adam akıllı net birşekilde konuşun onunla, ona karşı bişey hissetmediğniizi söyleyin ki oda yoluna baksın...
        5. ve son olarak şu an sevdiğniiz ama arkadaş olarak konuştuğunuz kişiye duygularınızı söyleyin oda size karşı boş değilse allah mesut bahtiyar etsin ikinizi.

        Sizi yargılamıyorum ama biraz sert bir dille yazmış olabilirim kusura bakmayın, yazınızı ilk okuyuşta hiç düşünmeden bunları yazmak geldi içimden ve hiç yumuşatma gereği duymadım....
        "Kınamayınız, kınadığınız şey başınıza gelmedikçe ölmezsiniz" (Tirmizi)

        Yorum


        • #5
          arkadaslar öncelikle gerçekten beni yargılamadan cevaplar yazdığınız için gerçekten çok mutlu oldum ve çok teşekkür ederim. evet hepsini kökten silmek en köklü çözüm ama bunu yapamıyorum. şuan beraber olduğum kişiden zaten ayrılmak üzereyim ama onu kırmadan konuşmanın ollarını arıyorum.
          sevgili ethanhunt 5. maddeyi biraz açmak isterim. zaten bana karşı duygularını söyledi bu arkadas ama beraber olmamız imkansız.aramızda kültürel farklılıklar var ben bunlara ve ailemize göğüs gerebileceğimi söyledim ama o biraz daha çekinik bir karakter sadece içip içip beni arıyor sevdğini ama elinden bişi gelmediğini söylüyor. benimse kalbim tamamen onunla dolu.aslında istediğim o ama o imkansız.benden kaynaklanan bir sebepte değil.o da senin arkadaslığına bile razıyım yeterki gitme hayatımdan dei. bizde şuan sürekli kanka diyoruz ama durumumuz kanka falan değil.ben ne yapabilirm ki. aslına bir müddet herkesten ve herşeyden uzaklamak istiyorum.

          Yorum


          • #6
            neyi istersen onu yaşarsın,,,hayatını bu denli karmaşık bir duruma sokan sizsiniz.......yalan rüzgarı gibi bir şey yazdıkların havuz probleminden daha zor,,ne yoğun bir aşk tarfiği brezilya dizilerinden yoğun ,,yoğunlukta ki gariplik tek kişinin bu duyguları yaşaması....
            bir kalp ancak bir kişiyi sever ve yüreğine bir kişiyi sığdırır....tıpkı bülent ecevitin rahşanı 60 yıl sevdiği gibi....sizin yukarıdaki yazdıklarınızın hiçbirinde ne sevgi var ne aşk siz gönül eğlendiriyonuz yazılanları bir erkek yazsa anlıcam,,yazılanları bir bayana hiç yakıştıramadım.
            biraz yazılanlar tekrar okudum bir bayan tarafından yazılmış.....sizin yukarda yazdığınız hiç bir şeyde sevgi yok siz kendinizi aldatıyonuz...kararlı bir kişiliğiniz yok
            kusura bakmayın ama ilişkilerde kararlı ve güvenilir biri deilsiniz,,,,biraz güven duygusunu önce kendinize verin yani ne demek istediğim sanırım anlaşıldı
            hele evli birine ilgi duymak aşık olmak tam bir rezillik ve iğrençlik yuva yıkanın yuvası olamzmış.......o adam size ne kadar yanaşssa sizin onu çok sert biçimde uyarmanız lazım.....ne demek miş ilgisi hoşuma gidiyor ,,o farklı tatlar arıyor o adam evliyken karısını aldatıyosa sizle evlense sizide aldatır bundan şüpheniz olmasın.....birde o adamın karısının yerine koyun kendinizi ....ben anlattığınız şeyleri bir kıza bayana hiç yakıştırmadımmmmm kendinizi bence toplayın ......bana kızacaksınız ama ben doğru söylüyorum ..........
            doğruluk---dürüstlük---ahlak hayattaki en büyük değerleridr.
            Last edited by biyolog; 07-03-2010, 12:28 PM.

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: grimsii View Post
              arkadaslar öncelikle gerçekten beni yargılamadan cevaplar yazdığınız için gerçekten çok mutlu oldum ve çok teşekkür ederim. evet hepsini kökten silmek en köklü çözüm ama bunu yapamıyorum. şuan beraber olduğum kişiden zaten ayrılmak üzereyim ama onu kırmadan konuşmanın ollarını arıyorum.
              sevgili ethanhunt 5. maddeyi biraz açmak isterim. zaten bana karşı duygularını söyledi bu arkadas ama beraber olmamız imkansız.aramızda kültürel farklılıklar var ben bunlara ve ailemize göğüs gerebileceğimi söyledim ama o biraz daha çekinik bir karakter sadece içip içip beni arıyor sevdğini ama elinden bişi gelmediğini söylüyor. benimse kalbim tamamen onunla dolu.aslında istediğim o ama o imkansız.benden kaynaklanan bir sebepte değil.o da senin arkadaslığına bile razıyım yeterki gitme hayatımdan dei. bizde şuan sürekli kanka diyoruz ama durumumuz kanka falan değil.ben ne yapabilirm ki. aslına bir müddet herkesten ve herşeyden uzaklamak istiyorum.
              Madem ilişkinin ilerisinde bir hayır görmüyorsun ozaman şimdiden bir şekilde vazgeçmelisin, kendinden vazgeçirmelisin. Çok seviyorum diyorsan ileride yaşayacaklarını eminim sen daha iyi görüyorsundur ve bunları göze alarak kankalığa devam edeceksin.. Evli bi erkeğin ilgisi hoşuma gidiyor demiştin daha önce. Anladığım kadarıyla cinsel acıdan evli erkekler, duygusal açıdanda aşık olduğun veya aşık oldğunu zannetiğin insanlar seni mutlu ediyor... Toplumumuzda bu tip şeyler erkek bayan farketmez çirkin şeyler. Neyse artık yorum yapmaya gerek yok... Hayat senin sen bilirsin.
              "Kınamayınız, kınadığınız şey başınıza gelmedikçe ölmezsiniz" (Tirmizi)

              Yorum


              • #8
                haklısınız her ikinizde... yalnız bir durumu netleştirip konuyu kapamak isterim.evli bir adamla ne bir ilşki yaşama ne de birilerinin yuvasını yıkma derdindeyim.sadece ilgisi hoşuma gidiyor dedim. sağlıklı bir psikoloji sahip olduğumu iddia edemem zaten kafamın karışıklığı sinirlerimi bozan. kökten çözüm hepsinden uzaklaşmak kafam netleşne kadar. yinee buraya yorum yazan ve vakit aıyran herkese çok teşekkür ederim özellikle saygı sınırlarında geçen bu sohbet için

                Yorum


                • #9
                  ilişkilerde sizin gibi düşünceye sahip olan bir ilişkinin arkasında durmayan,,gönlü sürekli kayan,,evli adamların ilgisinden hoşlanan,,,aşk ve sevginin kutsallığın gerçek aşkın ne olduğunu kalbinde özümsemeyen ,,,,göönül eğlendiren kadınların dünya kadınlar gününü kutlamıyorum kınıyorum..
                  doğruluk-dürüstlük ve ahlak hayattaki en büyük değerleridr.

                  Yorum


                  • #10
                    benim dövecek bir babam yok. insanların sorunlarını bilmeden yorum yapmanız da doğru değil.ben bu konuyu kapadım artık bu başlığa cevap yazmamanızı rica ediyorum. tabiki ricamı kabul edip etmemek sizin elinizde. herşeye saygı duyarım.herkese güzel akşamlar ve güzel yarınlar

                    Yorum


                    • #11
                      grimsiii sana arkadaşlık yolladım mesaj atılamadığı için... yaşadıkların çok zor gerçekten seninkinin bir durumuna ben düşmüştüm bir ara... belki yardmım dokunabilir... kendine iyi bak sadece ve şunu unutma hayatta en önemli olan sensin.. ve yaşam senin yaşamın kimsenin kimseyi yargılama gibi bir lüksü yok
                      Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum,yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar???

                      Yorum


                      • #12
                        Senin durumunda olmak istemezdim bu düğümü bozacak sensin Allah yardımcın olsun acele karar verme ve sonucunu katlanamacağın şeyler yapma bb

                        Yorum


                        • #13
                          erkek kadını değil kadın kadını aldatıyor aslında ...forumdaki bayanlar HATA YAPAN BİR KADINA AKIL VERECEĞİNE BİRBİRİNİ SIVAZLIYOR...YAŞAM ONUN YAŞAMI DOĞRU AMA BAŞKASININ YAŞAMINI ETKİLEME HAKKI DA YOK.... AYRICA ARKADAŞIMIZ BURADA BİR DERDİNİ AÇMIŞ YARGILAMA HAKKIMIZ VAR.....SORUNU ORATAYA KOYUYOR HERKEZ DÜŞÜNCESİNİ SÖLÜYOR....BELKİ O ARAKADAŞ BANA ÇOK KIZIYOR YAZILARIMDAN AMA ONUN BUNDAN SONRAKİ HAYATI İÇİN EN İYİ YORUMLARI YAPPAN BİZLERİZ
                          ETHANHUNTUN YORUMLARINADA KATILIYORUM.....DİĞER YORUMLAR İSE İÇİ BOŞ SÜSLÜ ENTELLEKTÜEL YORUMLAR FARKINDALIK YARATMAYACAK YAPMACIK YORUMLAR GRİMSİİ BİZ ACI AMA DOĞRU KONUŞUYOZ SENDE DOĞRULARI GÖR VE DOĞRU YOLA GİR KARDEŞİM.....GERİ KALAN YORUMLAR SENİN BEYNNİNDE HİÇ BİR FARKINDALIK YARATMAZ .....

                          Yorum


                          • #14
                            durumunuzu bir psikoloji sitesinde paylaşmışsınız. demek oluyor ki içinde bulunduğunuz durum sizde psikolojik bir sıkıntı yaratıyor. hatta işi ilerletip kendinize "pislik" diyebilme boyutuna kadar getirmişsiniz. keşke böyle demeseydiniz. kendinizi böyle görmeniz doğru değil. tüm bunları yoluna koyabilmeniz için özgüveninizi kaybetmemelisiniz. ayrıca psikolojide de birkaç konu var, sizin içinde bulunduğunuz duruma benzer şeylere neden olabilen. bu nedenle öncelikle psikolog/psikiyatr yardımıyla durumunuzu sınatmalısınız. eğer bu tip karmaşalara neden olabilecek bir sorun yoksa psikolojinizde, sosyal olarak kendinizi değerlendirmeye almanız gerekecektir. kendinize "ben ne arıyorum", "istediğim tam olarak nedir" gibi sorular sorarak başlayabilirsiniz.

                            açık yüreklilikle paylaşmışsınız ve katı yorumlarda bulunmak tabii ki doğru olmayacaktır. dayaktan falan bahsedenler olmuş. o kısma hiç girmiyorum bile. takılmayın bu tip yorumlara. sonuç olarak bu, sizi kendinize pislik dedirtecek ve intihardan bahsettirecek konuma getirmiş. artık bu uzman desteği isteyen bir vaka haline gelmiş. zaman kaybetmeden bu desteği aramanızı tavsiye ederim.
                            küçük dere, denize ulaşınca; şaşırır işte...

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: psikoloji1234
                              senin babanın yerinde olsam sana iyi bi dayak atardım maşallah kim kime dum duma kimin eli kimin .. sında belli değil
                              Sabah sabah güldürdünüz beni allah iyiliğinizi versin emi
                              Evli ve mutlu,çocuklu....sigpic

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X