Duyuru

Collapse
No announcement yet.

sarışın mavi gözlü uzun boylu yakışıklı sevgilim olsun

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • sarışın mavi gözlü uzun boylu yakışıklı sevgilim olsun

    ne zaman olcak sırf bunun için isveçe taşıncam

  • #2
    katlanaamaycaksın derken??

    Yorum


    • #3
      ben orda sadece dış görünüş kriterlermi yazdım haha

      Yorum


      • #4
        komple özelliklerini sayacak olursak adam gibi adam olsun mümin olsun iyi biri olsun dediğimden çıkmasın az kılıbık olsun yerine göre maço olsun kıskansın her işten anlasın her yönden anlaşaalım ılımlı olsun beni ben olduüum i.çin sevsin zeki olsunr işi gücü adam gibi olsun uyumlu olsun daha var aklıma gelenler bunlar ve bu kişi sarışın mavi gözlü uzun boylıu yakışıklı olsun darısı diğer sevenlere haha

        Yorum


        • #5
          hem mümin olsun hem isveçe taşınayım diyorsun haha
          şimdi gözünün gördüğüne kanıyorsun ama gönül gözün seni yanıltmayacaktır bence onunla görmeye çalış

          Yorum


          • #6
            insanları sadece dış görünüşüne göre beğenmeyi sadece heves olarak görüyorum...

            Yorum


            • #7
              aman ne sarışını ya esmer daha iyidir bence burda sarışın aranıorsa başka yerde de esmer aranıor... az olan şey kıymetli oluo sanırım

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: maviyesil
                Bu sarışın merakı da nedir ? Fazla bulunmadığından mı ilgini çekiyor ?
                aynen az olan lar daha revaçtadır ve bilmem ben kendimi bildim bileli sarışınlardan hoşlanırım

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: @@@@@
                  Sen sarışınmısın ?
                  sarışın değilim

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: @@@@@
                    Mümin midir bilmiyorum ama sana sarışın birini buldum ne dersin :tinysmile_fatgrin_t

                    ama bunun teni esmer teni de beyaz olacak ya

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: umut94
                      Bunların hepsi bende var! :laughing:
                      sen kaç yaşındasın bakim

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: koc_burcu
                        bir de şu var sen herşeyi olsun demişin bir insan bu kadar mukemmel olamz ki hadi oldu diyelim o seni seçecek mi?senin de onun kadar mikemmel olman lazım..
                        kısmet)))))

                        Yorum


                        • #13
                          yooo değilim ama ben de mükmemlliyetçili var

                          Yorum


                          • #14
                            dünyada pek çok sarışın yakışıklı var elbet biri beğenir inşallah

                            Yorum


                            • #15
                              özelliklere sadık olmayı da ekleyim

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X