merhaba arkadaslar, bu aralar çok sık yasadıgım bir durumu paylasıcam.
bazı zor , kendimci , yüzde yüz kendine güvenen , ben ne dersem o dur , o anki ruh halini karsındakini hic dusunmeden pat dıye yansıtan.. insanlar vardır, iste onlarla nasıl basa cıkılır bilmiyorum. Bu öyle bir hal aldı ki bazı yakın arkadaslarımla artık gorusemıyorum. mesaj atmasınlar, aramasınlar istiyorum, korkuyorum. endişeleniyorum. Panik haldeyim görsem yolumu degiştiricem. Karşılarında resmen kendime güvenim gidiyor, onların her dediğine evet deyiveriyorum. Bu nedir, nasıl aşarım, nereye gidiyor? Böyle insanlarla nasıl başa çıkarım.. Benim problemim ne durumda bunu bir konuşalım istiyorum.. Teşekkür ederim.
bazı zor , kendimci , yüzde yüz kendine güvenen , ben ne dersem o dur , o anki ruh halini karsındakini hic dusunmeden pat dıye yansıtan.. insanlar vardır, iste onlarla nasıl basa cıkılır bilmiyorum. Bu öyle bir hal aldı ki bazı yakın arkadaslarımla artık gorusemıyorum. mesaj atmasınlar, aramasınlar istiyorum, korkuyorum. endişeleniyorum. Panik haldeyim görsem yolumu degiştiricem. Karşılarında resmen kendime güvenim gidiyor, onların her dediğine evet deyiveriyorum. Bu nedir, nasıl aşarım, nereye gidiyor? Böyle insanlarla nasıl başa çıkarım.. Benim problemim ne durumda bunu bir konuşalım istiyorum.. Teşekkür ederim.

Yorum