Giriş Yap yada Kaydol
Log in with
Facebook
Sadece başlıkları ara
Sadece Üyeler Konuşuyor \ soru soruyor da ara
Ara
Gelişmiş Arama
Forums
Bloglar
Makaleler
Gruplar
Psikopatoloji
Genel Psikoloji
Gelisim Psikolojisi
Sosyal Psikoloji
Bilişsel Psikoloji
Ereğli Cogito Danışmanlık
Son Mesajlar
Üyeler
Çevrimiçi Olanlar
Rehberlik
Psikoloji Forumu
Bugünkü Mesajlar
Calendar
Psikoloji Portalı 20 Yaşında
Ana Sayfa
Forum
Genel Konular
Üyeler Konuşuyor \ soru soruyor
Değerli ziyaretçimiz forumu tüm özellikleriyle kullanmak için lütfen
kayıt olun
. Forumla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için
SSS
bölümümüzü ziyaret edin.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Sığındığınız İlk Liman Neresidir ?
Collapse
X
Collapse
Gönderiler
SON FAALİYETLER
Ara
Sayfa
/
2
Filtrele
Zaman
Tüm Zamanlar
Bugün
Geçen Hafta
Geçen Ay
Göster
Hepsi
Sadece Tartışmalar
Sadece Fotoğraflar
Sadece Videolar
Sadece Linkler
Sadece Anketler
Events only
Filtered by:
Clear All
new posts
Önceki
1
2
template
Sonraki
batman
Acemi Üyemiz
Katılım:
Apr 2011
Gönderiler:
363
Share
Tweet
#16
09-05-2011, 08:14 PM
Kendim ve güven duyduğum sevdiklerim.
Yorum
Gönder
İptal
Antalyam
Katılım:
Apr 2011
Gönderiler:
35
Share
Tweet
#17
09-05-2011, 08:43 PM
Allah ve iç dünyam.
Yorum
Gönder
İptal
Phonema
Deneyimli Üyemiz
Katılım:
Dec 2010
Gönderiler:
932
Share
Tweet
#18
09-05-2011, 08:44 PM
Orjinal yazı sahibi:
Antalyam
View Post
Allah ve iç dünyam.
düşüncelerimi okuyosun dostum
Never Back Down
Yorum
Gönder
İptal
edassu
Üyemiz
Katılım:
Apr 2011
Gönderiler:
86
Share
Tweet
#19
09-05-2011, 08:49 PM
Güzel defterim benimm
)
Gel, gül dedi bülbül güle; gül gülmedi gitti
Gül bülbüle; bülbül güle yâr olmadı gitti.
Yorum
Gönder
İptal
Zynep^^
Üyemiz
Katılım:
May 2011
Gönderiler:
36
Share
Tweet
#20
09-05-2011, 10:29 PM
Hwang Tiffany onun gülümseyişi bana huzur verir ve ben kendime gelirim ^^
Yorum
Gönder
İptal
Phonema
Deneyimli Üyemiz
Katılım:
Dec 2010
Gönderiler:
932
Share
Tweet
#21
09-05-2011, 10:50 PM
Orjinal yazı sahibi:
omen
çocukken annem, ergenken tanrı, aşıkken sevdiğim, şimdi ise ....
boşlugu bizmi dolduruyoruz üstat kaç nokta olduguda önemli tabi
Never Back Down
Yorum
Gönder
İptal
Hatice95
Acemi Üyemiz
Katılım:
Mar 2011
Gönderiler:
357
Share
Tweet
#22
09-05-2011, 10:54 PM
Tabisi ben omen
I've found a reason for me to change who I used to be.
Yorum
Gönder
İptal
mavi mavi
Profesyonel Üyemiz
Katılım:
Sep 2009
Gönderiler:
1817
Share
Tweet
#23
09-05-2011, 11:18 PM
önce Allah sonra ailem,sevdiklerim
:10:
Yorum
Gönder
İptal
K i m y o n
Deneyimli Üyemiz
Katılım:
Feb 2011
Gönderiler:
638
Share
Tweet
#24
09-05-2011, 11:20 PM
Orjinal yazı sahibi:
omen
çocukken annem, ergenken tanrı, aşıkken sevdiğim, şimdi ise ....
Şimdi ise yalnız kendim ...
Kimsenin seni üzemeyeceği kadar güçlü olduğunda ve sen kimseyi üzmeyecek kadar iyi olduğunda; mutlusun demektir .
Yorum
Gönder
İptal
((ÖzgüR))
Deneyimli Üyemiz
Katılım:
Oct 2009
Gönderiler:
581
Share
Tweet
#25
09-05-2011, 11:25 PM
annemmmm hala çok kısa diyo bu yaa
"-Çıkmaz o yol"
diye uyaranlar...
ben yürümeyi seviyorum
anlamıyorlar.
alıntı
Yorum
Gönder
İptal
Phonema
Deneyimli Üyemiz
Katılım:
Dec 2010
Gönderiler:
932
Share
Tweet
#26
09-05-2011, 11:27 PM
Şimdi ise.. kendiside bilmiyor belkide oda benim gibi arayışta ...
Never Back Down
Yorum
Gönder
İptal
kitap
Banlandı
Katılım:
May 2011
Gönderiler:
1408
Share
Tweet
#27
05-06-2011, 10:32 AM
izmit limanı.
Yorum
Gönder
İptal
kitap
Banlandı
Katılım:
May 2011
Gönderiler:
1408
Share
Tweet
#28
05-06-2011, 11:29 AM
Orjinal yazı sahibi:
omen
Yapma be üstad inan şu an tüm fanların hayal kırıklığı içerisinde sancılar çekiyor.
Bu cevap çok yavan çok...
samsun limanı.
bu nasıl
Yorum
Gönder
İptal
kitap
Banlandı
Katılım:
May 2011
Gönderiler:
1408
Share
Tweet
#29
05-06-2011, 11:45 AM
Orjinal yazı sahibi:
omen
Harikasın, işte bu
bu da olmasaydı forumdan kendimi 3 gün çekcektim. ceza olarak.
ama iste ikinci bi mesaj atarak hemen toparladım, oyle bi ozelligim var.
Yorum
Gönder
İptal
Misafir
Share
Tweet
#30
05-06-2011, 11:48 AM
liman çok da, ben demir atamıyorum.
Yorum
Gönder
İptal
Önceki
1
2
template
Sonraki
İşleniyor...
Evet
Hayır
Tamam
Tamam
İptal
X
Yorum