Duyuru

Collapse
No announcement yet.

keyifler nasıl?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    17 yaşındayım henüzz .s
    Sadece insanlık.

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: Tuğbaa View Post
      17 yaşındayım henüzz .s
      ah çocuğum yaaa daha 17 sinsen şimdiden böyleysen vay halinebiraz güçlü oleski sevgilinden başka erkek mi kalmadı.terk mi etti seni niye ayrıldınız?

      Yorum


      • #18
        aldatıldım .
        Sadece insanlık.

        Yorum


        • #19
          al bu şarkı sana gelsin

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: katherine
            katılıyorum acaip mutsuzum
            Hayatın getirileri çok zor artık insanlara güven olmuyoo ..
            Sadece insanlık.

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: Tuğbaa View Post
              aldatıldım .
              olabilir böyle şeyler.hayatta herşey insanlar için

              Yorum


              • #22
                karamsarlar bastı yine burayıçikolata mutlu eder

                Yorum


                • #23
                  oda mutlu etmio artk .d
                  Sadece insanlık.

                  Yorum


                  • #24
                    Orjinal yazı sahibi: Tuğbaa View Post
                    oda mutlu etmio artk .d
                    eder eder.daha ergensin sen 1-2 yıla ihtiyacın var

                    Yorum


                    • #25
                      ne ergenlikmiş yaa .. .d
                      Sadece insanlık.

                      Yorum


                      • #26
                        Orjinal yazı sahibi: Tuğbaa View Post
                        ne ergenlikmiş yaa .. .d
                        eee bizde geçtik o dönemlerden.keşke bende ergen olsam şu an.kıymetini bil ergenliğin

                        Yorum


                        • #27
                          Biri cikolata mi dedi? Ben de alabilir miyim? Adam hakli ne ergenlikmis haci. Bi buyuk cikolata ver bakim ordan. Efkarlandim bak yine
                          I've found a reason for me to change who I used to be.

                          Yorum


                          • #28
                            Orjinal yazı sahibi: Hatice95 View Post
                            Biri cikolata mi dedi? Ben de alabilir miyim? Adam hakli ne ergenlikmis haci. Bi buyuk cikolata ver bakim ordan. Efkarlandim bak yine
                            bu saatte yeme bozarsın mideyi

                            Yorum


                            • #29
                              Orjinal yazı sahibi: tesla91 View Post
                              bu saatte yeme bozarsın mideyi
                              Sen de esek kafasin. Iyki bi cukulata istedim. Mazaret mazeret allalla. Tamam tamam parasini ben veriym yaaw
                              I've found a reason for me to change who I used to be.

                              Yorum


                              • #30
                                yine ben yine eski bir dost efesle bereberim sorularınızı alim?

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X