Giriş Yap yada Kaydol
Log in with
Facebook
Sadece başlıkları ara
Sadece Üyeler Konuşuyor \ soru soruyor da ara
Ara
Gelişmiş Arama
Forums
Bloglar
Makaleler
Gruplar
Psikopatoloji
Genel Psikoloji
Gelisim Psikolojisi
Sosyal Psikoloji
Bilişsel Psikoloji
Ereğli Cogito Danışmanlık
Son Mesajlar
Üyeler
Çevrimiçi Olanlar
Rehberlik
Psikoloji Forumu
Bugünkü Mesajlar
Calendar
Psikoloji Portalı 20 Yaşında
Ana Sayfa
Forum
Genel Konular
Üyeler Konuşuyor \ soru soruyor
Değerli ziyaretçimiz forumu tüm özellikleriyle kullanmak için lütfen
kayıt olun
. Forumla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için
SSS
bölümümüzü ziyaret edin.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
keyifler nasıl?
Collapse
X
Collapse
Gönderiler
SON FAALİYETLER
Ara
Sayfa
/
3
Filtrele
Zaman
Tüm Zamanlar
Bugün
Geçen Hafta
Geçen Ay
Göster
Hepsi
Sadece Tartışmalar
Sadece Fotoğraflar
Sadece Videolar
Sadece Linkler
Sadece Anketler
Events only
Filtered by:
Clear All
new posts
Önceki
1
2
3
template
Sonraki
Tuğbaa
Acemi Üyemiz
Katılım:
Apr 2011
Gönderiler:
411
Share
Tweet
#16
13-05-2011, 10:53 PM
17 yaşındayım henüzz .s
Sadece insanlık.
Yorum
Gönder
İptal
tesla91
Acemi Üyemiz
Katılım:
Apr 2011
Gönderiler:
350
Share
Tweet
#17
13-05-2011, 10:56 PM
Orjinal yazı sahibi:
Tuğbaa
View Post
17 yaşındayım henüzz .s
ah çocuğum yaaa daha 17 sin
sen şimdiden böyleysen vay haline
biraz güçlü ol
eski sevgilinden başka erkek mi kalmadı.terk mi etti seni niye ayrıldınız?
Yorum
Gönder
İptal
Tuğbaa
Acemi Üyemiz
Katılım:
Apr 2011
Gönderiler:
411
Share
Tweet
#18
13-05-2011, 10:57 PM
aldatıldım .
Sadece insanlık.
Yorum
Gönder
İptal
tesla91
Acemi Üyemiz
Katılım:
Apr 2011
Gönderiler:
350
Share
Tweet
#19
13-05-2011, 10:58 PM
al bu şarkı sana gelsin
Yorum
Gönder
İptal
Tuğbaa
Acemi Üyemiz
Katılım:
Apr 2011
Gönderiler:
411
Share
Tweet
#20
13-05-2011, 10:59 PM
Orjinal yazı sahibi:
katherine
katılıyorum acaip mutsuzum
Hayatın getirileri çok zor artık insanlara güven olmuyoo ..
Sadece insanlık.
Yorum
Gönder
İptal
tesla91
Acemi Üyemiz
Katılım:
Apr 2011
Gönderiler:
350
Share
Tweet
#21
13-05-2011, 10:59 PM
Orjinal yazı sahibi:
Tuğbaa
View Post
aldatıldım .
olabilir böyle şeyler.hayatta herşey insanlar için
Yorum
Gönder
İptal
tesla91
Acemi Üyemiz
Katılım:
Apr 2011
Gönderiler:
350
Share
Tweet
#22
13-05-2011, 11:00 PM
karamsarlar bastı yine burayı
çikolata mutlu eder
Yorum
Gönder
İptal
Tuğbaa
Acemi Üyemiz
Katılım:
Apr 2011
Gönderiler:
411
Share
Tweet
#23
13-05-2011, 11:01 PM
oda mutlu etmio artk .d
Sadece insanlık.
Yorum
Gönder
İptal
tesla91
Acemi Üyemiz
Katılım:
Apr 2011
Gönderiler:
350
Share
Tweet
#24
13-05-2011, 11:03 PM
Orjinal yazı sahibi:
Tuğbaa
View Post
oda mutlu etmio artk .d
eder eder.daha ergensin sen 1-2 yıla ihtiyacın var
Yorum
Gönder
İptal
Tuğbaa
Acemi Üyemiz
Katılım:
Apr 2011
Gönderiler:
411
Share
Tweet
#25
13-05-2011, 11:05 PM
ne ergenlikmiş yaa .. .d
Sadece insanlık.
Yorum
Gönder
İptal
tesla91
Acemi Üyemiz
Katılım:
Apr 2011
Gönderiler:
350
Share
Tweet
#26
13-05-2011, 11:07 PM
Orjinal yazı sahibi:
Tuğbaa
View Post
ne ergenlikmiş yaa .. .d
eee bizde geçtik o dönemlerden.keşke bende ergen olsam şu an.kıymetini bil ergenliğin
Yorum
Gönder
İptal
Hatice95
Acemi Üyemiz
Katılım:
Mar 2011
Gönderiler:
357
Share
Tweet
#27
13-05-2011, 11:13 PM
Biri cikolata mi dedi? Ben de alabilir miyim? Adam hakli ne ergenlikmis haci. Bi buyuk cikolata ver bakim ordan. Efkarlandim bak yine
I've found a reason for me to change who I used to be.
Yorum
Gönder
İptal
tesla91
Acemi Üyemiz
Katılım:
Apr 2011
Gönderiler:
350
Share
Tweet
#28
13-05-2011, 11:22 PM
Orjinal yazı sahibi:
Hatice95
View Post
Biri cikolata mi dedi? Ben de alabilir miyim? Adam hakli ne ergenlikmis haci. Bi buyuk cikolata ver bakim ordan. Efkarlandim bak yine
bu saatte yeme bozarsın mideyi
Yorum
Gönder
İptal
Hatice95
Acemi Üyemiz
Katılım:
Mar 2011
Gönderiler:
357
Share
Tweet
#29
13-05-2011, 11:36 PM
Orjinal yazı sahibi:
tesla91
View Post
bu saatte yeme bozarsın mideyi
Sen de esek kafasin. Iyki bi cukulata istedim. Mazaret mazeret allalla. Tamam tamam parasini ben veriym yaaw
I've found a reason for me to change who I used to be.
Yorum
Gönder
İptal
kimene
Banlandı
Katılım:
Apr 2011
Gönderiler:
521
Share
Tweet
#30
13-05-2011, 11:39 PM
yine ben yine eski bir dost efesle bereberim sorularınızı alim?
Yorum
Gönder
İptal
Önceki
1
2
3
template
Sonraki
İşleniyor...
Evet
Hayır
Tamam
Tamam
İptal
X
Yorum