Duyuru

Collapse
No announcement yet.

çok mutsuzum

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • çok mutsuzum

    çok çektim önceden şimdi de mutsuzum ortada bişey yok ama ben gene de mutsuzum geçmişe mi üzülüyorum acaba neden mutsuz olduğumu da bilmiyorum..

  • #2
    Bende çok mutsuzum
    yapmadığım şey kalmadı kendimi mutlu etmek için

    degişik renklerde çorap giydim
    sabah yemek yedim akşamları kahvaltı
    çiçekleri suladım hayvanları sevdim
    vs vs
    vs

    geçici kısa süreli gülümsemeler yaşadım
    Şİmdi
    sadece
    ALLAH BÜYÜKTÜR diyorum

    bıraktım oluruna direnmiyorum, fazla takmamaya çalış :S

    Yorum


    • #3
      ben sürekli bişeylere takıyorum ve hayatımı o kaplıyor:S

      Yorum


      • #4
        Sanki beni anlattın sürekli bir şeylere takık haldeyim. Biri bitiyor diğeri başlıyor =(
        Neye inanırsan bir gün onu yaşarsın...

        Yorum


        • #5
          işte , asıl tehlike de bu sevgili destiny89.... neye üzüldüğünü bilmeden üzülmek....

          Yorum


          • #6
            eğer mutlu değilsem olamıyorsam ve bi umut mutlu olabileceğim bir yer bir şansım olupta oraya gidemiyorsam yaşamanın ne anlamı var..??

            Yorum


            • #7
              hayat haram sanki bana hergün azap içinde geçiyor dayanma gücümün sınırlarına geldim artık ne olacak bilmiyorum

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: Ispanak View Post
                hayat haram sanki bana hergün azap içinde geçiyor dayanma gücümün sınırlarına geldim artık ne olacak bilmiyorum
                ben bu soruya galiba ben yolun sonuna geldim diye cevap veriyorum suan...

                Yorum


                • #9
                  aynen intihar o kadar güzl geliyorki bana sanki sıcak bir battaniye

                  Yorum


                  • #10
                    dertlerini de arkadaşlarına anlatınca uzaklaşıyorlar senden

                    Yorum


                    • #11
                      heleki çevrende bazı insanlar var ki sana psikolojik sorun ayağına işlerden kaytarıyo rapor alıp gezip tozuyo diyenlerde oluyosa işte ozaman insan bu hayattan dahada çok nefret ediyor.

                      Yorum


                      • #12
                        slm,
                        bazı şeylerin farkında olan insanların mutsuz olması gayet doğal etrafta bu denli acımasız ve duyarsız insanlar varken mutlu olmak lüks...

                        Yorum


                        • #13
                          evet aslında intihar özeleştirinin en dürüst biçimidir.yinede yukarı çıkmak için dibe vurmamız şart.bu yüzden bi şansı haketmiyormuyuz zaten hiçbirimiz ölümsüz değiliz niye bunu hızlandıralım ki...

                          Yorum


                          • #14
                            böyle şeylere takılmamak lazım ama bende takmıyo değilim en iyisi bırakalım herkes hak bildiği yolda ilerlesin

                            Yorum


                            • #15
                              herkese slm mutlu yada mutsuz olmak çok kısa zamanlar arasında değişen duygular bazen elimizde oluyor bazen olmuyor belki sadece bulunduğumuz anı sevebilmek gerek mutsuzluğumuzu bile..... kafesteki kuşu ötüşünden dolayı severiz bazen bize mutluluk verir acaba onun içinde öylemi mutlu olduğu için mi öter.her şeyi özünde sevdiğimizde bir çok şeyi es geçmek gerek diye düşünüyorum.sevgili ıspanak hayat herşeye rağmen güzel olmasınmı bence olsun. her şey gönlünüzce olsun

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X