Değerli ziyaretçimiz forumu tüm özellikleriyle kullanmak için lütfen kayıt olun. Forumla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için SSS bölümümüzü ziyaret edin.
heleki çevrende bazı insanlar var ki sana psikolojik sorun ayağına işlerden kaytarıyo rapor alıp gezip tozuyo diyenlerde oluyosa işte ozaman insan bu hayattan dahada çok nefret ediyor.
evet aslında intihar özeleştirinin en dürüst biçimidir.yinede yukarı çıkmak için dibe vurmamız şart.bu yüzden bi şansı haketmiyormuyuz zaten hiçbirimiz ölümsüz değiliz niye bunu hızlandıralım ki...
herkese slm mutlu yada mutsuz olmak çok kısa zamanlar arasında değişen duygular bazen elimizde oluyor bazen olmuyor belki sadece bulunduğumuz anı sevebilmek gerek mutsuzluğumuzu bile..... kafesteki kuşu ötüşünden dolayı severiz bazen bize mutluluk verir acaba onun içinde öylemi mutlu olduğu için mi öter.her şeyi özünde sevdiğimizde bir çok şeyi es geçmek gerek diye düşünüyorum.sevgili ıspanak hayat herşeye rağmen güzel olmasınmı bence olsun. her şey gönlünüzce olsun
Yorum