şuan doğru düzgün arkadaşım yok ve ben çok sıkılıyorum
samimi yakın arkadaşım olunca çok mutlu oluyorum
şuan çok üzgünüm ve sıkılıyorum
yahu ben neden arkadaşa bu kadar anlam yüklüyorum
mutluluğu neden oralarda arıyorum
bu soruyu çözersem nirvanaya ulaşcam
samimi yakın arkadaşım olunca çok mutlu oluyorum
şuan çok üzgünüm ve sıkılıyorum
yahu ben neden arkadaşa bu kadar anlam yüklüyorum
mutluluğu neden oralarda arıyorum
bu soruyu çözersem nirvanaya ulaşcam

sen de şuan öyle bi dönemdesin bence,kim olursa olsun yanında yine de yalnızsındır aslında,kafanı yatağa koydugunda içindeki sesten başka kimse olmaz
bkz: mfö-yalnızlık ömür boyu
Yorum