Arkadaşlar ben tv de gördüğüm güzel kız yada güzel bir kız olsun aşık oluyormuş gibi oluyorum niye böyle
))) Ara sıra hayal kuruyorum evleniyorum falan 
bu durumu yaşıyan varmı sohbet edelim hadi..
))) Ara sıra hayal kuruyorum evleniyorum falan 
bu durumu yaşıyan varmı sohbet edelim hadi..

Yorum