Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Sohbet :))))

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Sohbet :))))

    Arkadaşlar ben tv de gördüğüm güzel kız yada güzel bir kız olsun aşık oluyormuş gibi oluyorum niye böyle ))) Ara sıra hayal kuruyorum evleniyorum falan bu durumu yaşıyan varmı sohbet edelim hadi..

  • #2
    Mesela son favorim burcu esmersoy

    Yorum


    • #3
      haaha ben gibisin sanatçılarla öyle evlilik yapmıyorum pek ama kadir doguluya aşıgım sonra bana ilgli gösteren erkeklere önce aşık oluyorum aradan zaman geçiyo bunların sevgilileri falan oluyo sonra çocugu kardeşim gibi görüyorum falan ilginç bi durum

      Yorum


      • #4
        Ya evlenme demiyelimde güzel kadın ilgi çekiyor her erkek hayal ediyordur muhakak.bu arada kadir doğuluya aşıkmı olunur ya :d

        Yorum


        • #5
          Nerde bu şizofrenler..

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: ayılırsınveanlarsın View Post
            nerde bu şizofrenler..
            bu başlıkla ne alakası var şizofrenlerin.

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: ayılırsınveanlarsın View Post
              Nerde bu şizofrenler..
              şizofrenmisin sen?

              Yorum


              • #8
                Bir daha başlığıma alakasız yorum yazma saçmala daha doğrusu.

                Yorum


                • #9
                  Acil doktora gözükmen lazım

                  Şaka bi tarafa hayata gerçekçi bakmanı tavsiye ederim, diyelim evlendin sana göre evlilikte en önemli olan nedir. Güzellik mi? Yoksa anlaşabileceğin uyuşabileceğin bir kalp ile huzurlu mutlu bir hayat mı? Gerçekçi ol, bizede yorum yaptırarak yoruma

                  Yorum


                  • #10
                    Kadın olsun olm nefes alsın yeter burhan altıntop geldi aklıma benim içişn en önemli etken masumiyet hasta oluyrm masum bayanlara birde sessiz olucak

                    Yorum


                    • #11
                      bensiz neler oluyor burda. kim evleniyor bakim
                      Sen şimdi yoksun ya. Bende yokum aslında bu dünyada. Yaşamıyorum, sadece zaman dolduruyorum, o büyük gün gelene kadar...

                      Yorum


                      • #12
                        Evlenmeyi düşünmüyorum sadece tv lerde sanada oluyordur güzel bir bayan çıktımı haal kurarız aslında yalanmı

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: x1980 View Post
                          bensiz neler oluyor burda. kim evleniyor bakim

                          Güzel bayanlardan bahsediyoruz...

                          Yorum


                          • #14

                            Yorum


                            • #15
                              Hastasın sen acil doktora görünmen lazım dicem ama sen en iyisi doktora gitme, doktorun psikolojisini bozarsın

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X