Duyuru

Collapse
No announcement yet.

hamileliğimin üzerimdeki kötü etkileri

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • hamileliğimin üzerimdeki kötü etkileri

    arkadaşlar bu hamilelik beni inanılmaz duygusal alıngan biri yaptı..
    bu durumun şöyle farkındayım hemen herşeye alınıyorum, kızıyorum vs. hatta gözlerimdoluyor olup olmadık zamanlarda olup olmadık şeylere.. ağlamaya başlasam susmak bilmiyorum sebep ne yok denebilecek kadar basit.. etrafımdakiler ama anlayışlı değiller. hemde hiç.. alınıyorum kırılıyorum ama kimsenin umrunda değil ya da ona göre davranmıyorlar..
    en basiti bi tanıdıgım ile tartıştım suan nefret ediyorum ve görüşmek istemiyorum hı kim haklı fikrim yok bana göre ben haklıyım ama hormonlarım değişken oldugundan sağlıklı karar oldugunuda düşünmüyorum.. hani gelse tmm lagrima özür dilerim dese bende tmm dicem ama demiyor ya bunu bende birdaha asla konusmama kararı aldım.. ve bu böyle giderse doğum yapana kadar herkese bye bye dicem hı sorun birde su hiç umrumda değil hayatımdan cıkmaları.. hı bunu suratınada söyledim. neyse böyle.. ben ne yapacagım? bu duygusallıkla ooo işim var.. ota b.ko alınıyorum..
    NOT : kırıcı konusmayın zaten heyheyliyim burda birde sizlerle tartışmak istemiyorum.. ..
    Last edited by iyimser; 20-09-2011, 04:48 PM.

  • #2
    Kırıcı konuşulacak bir şey yok ki. Hem bu kadar çok istediğin hamileliğinin en güzel yanlarından biri bu hormonlar bence. Takma kafanaa. İmzanda ki sözleri bir oku anlarsın zaten yapman gerekeni. Sadece bebeğin için biraz sakin ol. Senin yaşadığın psikolojiyi aynen o da yaşıyor karnında. Fazla sinirli , agresif tavırlar içine girmemeye çalış. Tabii tahmin edebiliyorum biraz imkansızlaşıyor hamilelik döneminde ama yapacak bir şey yok



    Yaşam ard arda gelen mevsimlerden oluşur.
    Her insan mükemmel yazların ihtişamına ulaşmak için
    birkaç şiddetli kışa katlanmak zorundadır.
    Ve unutmamak gerekir ki, kışlar asla kalıcı değildir

    Yorum


    • #3
      sinir asabiyet gerginlik yok zaten sadece herşeye alınıyorum olup olmadık şeylere üzülüyorum artık nasıl anlıyorsam kendimi anlayamaz oldum
      Orjinal yazı sahibi: HurricaNe ~ View Post
      Kırıcı konuşulacak bir şey yok ki. Hem bu kadar çok istediğin hamileliğinin en güzel yanlarından biri bu hormonlar bence. Takma kafanaa. İmzanda ki sözleri bir oku anlarsın zaten yapman gerekeni. Sadece bebeğin için biraz sakin ol. Senin yaşadığın psikolojiyi aynen o da yaşıyor karnında. Fazla sinirli , agresif tavırlar içine girmemeye çalış. Tabii tahmin edebiliyorum biraz imkansızlaşıyor hamilelik döneminde ama yapacak bir şey yok

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: lagrima View Post
        sinir asabiyet gerginlik yok zaten sadece herşeye alınıyorum olup olmadık şeylere üzülüyorum artık nasıl anlıyorsam kendimi anlayamaz oldum
        Çok tatlı bir şey bencee. Bunun derdi mi olur hiç. Bence şuan mükemmel duygular yaşıyorsun Allah herkesin başına böyle dertler versin inşallaahh



        Yaşam ard arda gelen mevsimlerden oluşur.
        Her insan mükemmel yazların ihtişamına ulaşmak için
        birkaç şiddetli kışa katlanmak zorundadır.
        Ve unutmamak gerekir ki, kışlar asla kalıcı değildir

        Yorum


        • #5
          amin cnm
          Orjinal yazı sahibi: HurricaNe ~ View Post
          Çok tatlı bir şey bencee. Bunun derdi mi olur hiç. Bence şuan mükemmel duygular yaşıyorsun Allah herkesin başına böyle dertler versin inşallaahh

          Yorum

          İşleniyor...
          X