arkadaşlar bu hamilelik beni inanılmaz duygusal alıngan biri yaptı..
bu durumun şöyle farkındayım hemen herşeye alınıyorum, kızıyorum vs. hatta gözlerimdoluyor olup olmadık zamanlarda olup olmadık şeylere.. ağlamaya başlasam susmak bilmiyorum sebep ne yok denebilecek kadar basit.. etrafımdakiler ama anlayışlı değiller. hemde hiç.. alınıyorum kırılıyorum ama kimsenin umrunda değil ya da ona göre davranmıyorlar..
en basiti bi tanıdıgım ile tartıştım suan nefret ediyorum ve görüşmek istemiyorum hı kim haklı fikrim yok bana göre ben haklıyım ama hormonlarım değişken oldugundan sağlıklı karar oldugunuda düşünmüyorum.. hani gelse tmm lagrima özür dilerim dese bende tmm dicem ama demiyor ya bunu bende birdaha asla konusmama kararı aldım.. ve bu böyle giderse doğum yapana kadar herkese bye bye dicem
hı sorun birde su hiç umrumda değil hayatımdan cıkmaları.. hı bunu suratınada söyledim. neyse böyle.. ben ne yapacagım? bu duygusallıkla ooo işim var.. ota b.ko alınıyorum..
NOT : kırıcı konusmayın zaten heyheyliyim burda birde sizlerle tartışmak istemiyorum.. ..
bu durumun şöyle farkındayım hemen herşeye alınıyorum, kızıyorum vs. hatta gözlerimdoluyor olup olmadık zamanlarda olup olmadık şeylere.. ağlamaya başlasam susmak bilmiyorum sebep ne yok denebilecek kadar basit.. etrafımdakiler ama anlayışlı değiller. hemde hiç.. alınıyorum kırılıyorum ama kimsenin umrunda değil ya da ona göre davranmıyorlar..
en basiti bi tanıdıgım ile tartıştım suan nefret ediyorum ve görüşmek istemiyorum hı kim haklı fikrim yok bana göre ben haklıyım ama hormonlarım değişken oldugundan sağlıklı karar oldugunuda düşünmüyorum.. hani gelse tmm lagrima özür dilerim dese bende tmm dicem ama demiyor ya bunu bende birdaha asla konusmama kararı aldım.. ve bu böyle giderse doğum yapana kadar herkese bye bye dicem
hı sorun birde su hiç umrumda değil hayatımdan cıkmaları.. hı bunu suratınada söyledim. neyse böyle.. ben ne yapacagım? bu duygusallıkla ooo işim var.. ota b.ko alınıyorum.. NOT : kırıcı konusmayın zaten heyheyliyim burda birde sizlerle tartışmak istemiyorum.. ..

Yorum