Elimden geldigince kendi zayif noktalarimi, degismeis gereken huylairmi deistirmek icin elimden geleni yaparim..ve cogu zaman da bunlairn farkindayimdir, nasil yapabilecegim hakkinda biraz da olsa fikrim var..
Ancak bugune kadar pek kabullenmedigim cok sIK olmasa da ortam musait olunca ortaya cikan sinirli bir yapim var..Tam olarak ne oldugunu ben de bilemiyorum, bazen gozum donebiliyor..o halimi goren insanlar o halimden nefret ediyorlar..aslinda ben de o halimden nefret ediyorum..nasil anlatacagimi bile bilmiyorum, bir kac ornek vermeye calisacagim..
Birinin hareketleri batmaya basladiysa, genelde bu cok sevdigim ve dewamli yaknimda olan birileri oluyor, erkek arkdasim gibi..cok ters davraniyorum, resmen onu asagilar gibi konusuyorum..yanlislikla ayagima basmasi beni cok sinirlendirebiliyor, ve cok agir laf edebiliyorum...hatta daha da beteri, ve gozumun onunden gitmeyen ve bugune kadar kimseyel paylasmadigim hatta kendime bile yakistirmadigimdan soyleyemedigim olaylar yasadim..eski erkek arkadasimla bir alisveris merkezinde asansor beklerken nedenini bile hatirlamadigim bir sebepten oturu bi anda (gercekten cok utaniyorum yazdigima) kafa attim: (((.. bi yandan uzuluyorum bir yandan guluyorum, kafa atmak ne demek yaaaa...benim gibi bir kiza yakisir mi: ( hic mi hic yakismaz, ve yanimizda insanlar var..onu dusurdugum duruma ve kendi dustugum duruma uzulmemek mumkun mu..kendime cok kiziyorum, ve hatta ona yaptiklarim icin suan uzerimde kara bulutlar varmis gibi hissetmeye basladim artik..baska bir ornekle anlatirsam ofkemi, birileri beni uzecek bir soz soylemis ya da harekette bulunduysa, uzecek derken aslinda cok buyuk uzuntu de degil, ufak tefek seyler, oyle zamanlarda gozum donuyor, bana nasil zarar verir diye kendi kendimi doldurup sinirleniyorum, belki 10 dk belki yarim saat karsi tarafa nasil zarar veririim diye ugrasiyorum, telefonla acip hakaret ediyorum, asagiliyorum..uzuntumu sinirimle gosteriyorum...halbuki uzulup kussem, konusmasam, ya da dile getirsem guzel bir sekilde, karsi taraf yaptigina pisman olup, gonlumu almaya calisacak ama ben sinirlenip saldiriya geciyorum..yani sinirlenecek boyutta buyuk problemler de degil bu bahsettiklerim..bi kiz gibi davranamiyorum..: (
doldurdugum kovayi bir anda bosaltmaktan sikildim, ve bu durumu nasil cozecegimi bilemiyorum..
Ancak bugune kadar pek kabullenmedigim cok sIK olmasa da ortam musait olunca ortaya cikan sinirli bir yapim var..Tam olarak ne oldugunu ben de bilemiyorum, bazen gozum donebiliyor..o halimi goren insanlar o halimden nefret ediyorlar..aslinda ben de o halimden nefret ediyorum..nasil anlatacagimi bile bilmiyorum, bir kac ornek vermeye calisacagim..
Birinin hareketleri batmaya basladiysa, genelde bu cok sevdigim ve dewamli yaknimda olan birileri oluyor, erkek arkdasim gibi..cok ters davraniyorum, resmen onu asagilar gibi konusuyorum..yanlislikla ayagima basmasi beni cok sinirlendirebiliyor, ve cok agir laf edebiliyorum...hatta daha da beteri, ve gozumun onunden gitmeyen ve bugune kadar kimseyel paylasmadigim hatta kendime bile yakistirmadigimdan soyleyemedigim olaylar yasadim..eski erkek arkadasimla bir alisveris merkezinde asansor beklerken nedenini bile hatirlamadigim bir sebepten oturu bi anda (gercekten cok utaniyorum yazdigima) kafa attim: (((.. bi yandan uzuluyorum bir yandan guluyorum, kafa atmak ne demek yaaaa...benim gibi bir kiza yakisir mi: ( hic mi hic yakismaz, ve yanimizda insanlar var..onu dusurdugum duruma ve kendi dustugum duruma uzulmemek mumkun mu..kendime cok kiziyorum, ve hatta ona yaptiklarim icin suan uzerimde kara bulutlar varmis gibi hissetmeye basladim artik..baska bir ornekle anlatirsam ofkemi, birileri beni uzecek bir soz soylemis ya da harekette bulunduysa, uzecek derken aslinda cok buyuk uzuntu de degil, ufak tefek seyler, oyle zamanlarda gozum donuyor, bana nasil zarar verir diye kendi kendimi doldurup sinirleniyorum, belki 10 dk belki yarim saat karsi tarafa nasil zarar veririim diye ugrasiyorum, telefonla acip hakaret ediyorum, asagiliyorum..uzuntumu sinirimle gosteriyorum...halbuki uzulup kussem, konusmasam, ya da dile getirsem guzel bir sekilde, karsi taraf yaptigina pisman olup, gonlumu almaya calisacak ama ben sinirlenip saldiriya geciyorum..yani sinirlenecek boyutta buyuk problemler de degil bu bahsettiklerim..bi kiz gibi davranamiyorum..: (
doldurdugum kovayi bir anda bosaltmaktan sikildim, ve bu durumu nasil cozecegimi bilemiyorum..

, ama kendini kontrol etmelisin
Yorum