tamam bu sene koyulacakmış yürürlüğe...ben çok kişidne duydum walla,herkes çok şanslısın falan dedi,sen kazandın o sistem kaldırılıyor falan dedi...inşallah doğrudur...
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
burslar hakkında.
Collapse
X
-
-
yaz okulu üniden üniye değişiyo kimilerinde var kimilerinde büt var katkı ise eğer 1. öğretimsen çok ucuz bi meblayla okuyosun yada karşılıosa bedava okuyosun demektir burs konusunda ii araştırma yapman gerekli çünkü bende 1.sınıfta o kadar başvuru yaptım armudun sapı üzümün çöpü torpil giriyo yani anlayacağın onun içine de zaten ikinci öğretimde paralı okuma gibi bişey düşük puanla giriosun para alıyolar tek mantığı bu eet başbakanlık bursuda sıkıntılı tek dersten dahi kalsan direk kesilio bursun benden sölemesi:26:
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: çenesizz View Postyaz okulu üniden üniye değişiyo kimilerinde var kimilerinde büt var katkı ise eğer 1. öğretimsen çok ucuz bi meblayla okuyosun yada karşılıosa bedava okuyosun demektir burs konusunda ii araştırma yapman gerekli çünkü bende 1.sınıfta o kadar başvuru yaptım armudun sapı üzümün çöpü torpil giriyo yani anlayacağın onun içine de zaten ikinci öğretimde paralı okuma gibi bişey düşük puanla giriosun para alıyolar tek mantığı bu eet başbakanlık bursuda sıkıntılı tek dersten dahi kalsan direk kesilio bursun benden sölemesi:26:
ikinci öğretim para ile okumak saçma bir cümle oldu...para ile okumak istseydim istediğim bölümde özel ünide okurdum...
Yorum

Yorum