Orjinal yazı sahibi: katherine
o konu beni aşar ama 14 oktavlık ıslık sesi çıkarmayı öğretebilirim (bu bir sır şş )

tom1 tom2 tom3 tom4 'de cabası..
lafım müzisyen olduğunu iddaa eden insanlara.çok sitemkarım kusura bakma göndermeler yapıyorum buradan naif naif :P şimdilik işini görür tabi ki ilerleyen zamanlarda da daha ileri seviye birşeyler düşünebilirsin , yine takıldığın konular olursa danışabilirsin yardım ederim seve seve.
Yorum