Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İngilizce

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • İngilizce

    Arkadaşlar, İngilizceye tercüme etmemi istediğiniz şeyler varsa hemen tercüme edebilirim!?

  • #2
    My treatment is still continuing...

    Yorum


    • #3
      eyvallah mustafa seninde türkçeye tercüme etmemizi istediğin bişey varsa
      Sussak ölüm, konuşsak intihar...

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: yasi View Post
        eyvallah mustafa seninde türkçeye tercüme etmemizi istediğin bişey varsa


        nasıl yani ??

        Yorum


        • #5
          şunu bi zahmet tercüme edermisin:

          "God is a jerk if he exists."

          Yorum


          • #6
            Takılıyorum kardeşim sağolasın : )
            Sussak ölüm, konuşsak intihar...

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: neyzenilhan48 View Post
              şunu bi zahmet tercüme edermisin:

              "God is a jerk if he exists."


              "Eğer O varsa Tanrı bir pisliktir" gibi saçma sapan bişey bunu kim yazmış? :S

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: neyzenilhan48 View Post
                şunu bi zahmet tercüme edermisin:

                "God is a jerk if he exists."




                "Tanrı vardır ama aşağılık bir kimsedir." niye çevirttiyosunuz bunu? obsesif misiniz? posesif mi?

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: luthe
                  nie saçma olsun...


                  Allah'a niye düşmanlık besliyosunuz.. ayrıca bu inanç meselesi psikolojiyle ilgili..

                  Yorum


                  • #10
                    He is Allah is One. diyorum ben de.. allahvardir.com a girin..

                    Yorum


                    • #11
                      varlığına inanmayabilirsiniz ama inanlara saygı duyabilirsiniz,
                      "-Çıkmaz o yol"
                      diye uyaranlar...
                      ben yürümeyi seviyorum
                      anlamıyorlar.

                      alıntı

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: luthe
                        onun varlığına inanmıyorum ki, düşmanlık beslim...) inançların hepsi psikolojiyle ilgilidir...


                        saygı duyun biraz.. gerçi benimde imanım bi deprem geçiriyo şu aralar ama..

                        Yorum


                        • #13
                          özür dilemek erdemliktir, tabiki başkalarınında size saygı duyması gerekir inanma mecburiyetinde değilsiniz,
                          "-Çıkmaz o yol"
                          diye uyaranlar...
                          ben yürümeyi seviyorum
                          anlamıyorlar.

                          alıntı

                          Yorum


                          • #14
                            inanalara saygı göstermek güzelde onlar saygı gösteriyolarmı ki

                            Yorum


                            • #15
                              başkasından önce kendimizden başlayalım biz saygı gösterelim karşıdakide göstermek zorunda kalsın
                              "-Çıkmaz o yol"
                              diye uyaranlar...
                              ben yürümeyi seviyorum
                              anlamıyorlar.

                              alıntı

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X