Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Fabrikadan çıkmalar

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Fabrikadan çıkmalar

    Günümüz insanları neden fabrikadan çıkma gibi yani hep aynı tarz aynı saç aynı kıyafet vs vs.....Kimse neden doğal halinde olmuyor. Ay şu böyle yapıyor bizde yapalım.Nedendir.?

  • #2
    ne yapalım çıplakmı dolaşalım

    let me go

    Yorum


    • #3
      Doğal olmakta moda şimdi herkes saç baş dağınık dolaşıyo , halil sezai modası...

      Yorum


      • #4
        Dışarıdaki insanların onun hakkındaki görüşlerine,kendi özlerini kurban etmek için..
        Last edited by yasi; 20-04-2012, 11:54 PM.
        Sussak ölüm, konuşsak intihar...

        Yorum


        • #5
          O modayı illa ünlü birisi başlatıyor. Yani ünlü olmayan biri kendi istediği gibi olunca ayıpmı oluyorda yada aşağılanıyormu? Ünlü biri farklılık yaptığında ise sorun olmuyor.

          Yorum


          • #6
            Bencede herkes içinden geçeni giymeli, çoğu kişinin ayn renk, aynı tuarz bayık şeyleri giymesi kendi seçmleri sonçta, sen içinden geçni giy
            3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

            When you lose small mind, you free your life..

            Yorum

            İşleniyor...
            X