Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Okb Ve Anksiyetesi olupta Market kasasında çalışmış olan varmı ?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Okb Ve Anksiyetesi olupta Market kasasında çalışmış olan varmı ?

    Arkadaşlar, okb ve anksiyetesi olupta elektronik market , süper market vb gibi yerlerde çalışmış olan veya tanıdığı olan varmı ? Ben kafayı yerdim heralde para tammı kasada açık varmı kredi karıtını doğrumu çektimii vs :RpS_flapper:
    Yoruldum, patron.
    Yollarda yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum.
    Yanımda hiç arkadaş olmamasından bıktım. Nereye gideceğimizi, nereden geldiğimizi söyleyecek biri..
    İnsanların birbirine kötü davranmasından bıktım.
    Her gün dünyada hissettiğim ve duyduğum acılardan bıktım.
    Çok fazla var, sanki her an için kafama cam parçaları batıyor.
    Anlıyor musun?
    Yeşil Yol

    Psikoloji

  • #2
    ? cevap yokmu
    Yoruldum, patron.
    Yollarda yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum.
    Yanımda hiç arkadaş olmamasından bıktım. Nereye gideceğimizi, nereden geldiğimizi söyleyecek biri..
    İnsanların birbirine kötü davranmasından bıktım.
    Her gün dünyada hissettiğim ve duyduğum acılardan bıktım.
    Çok fazla var, sanki her an için kafama cam parçaları batıyor.
    Anlıyor musun?
    Yeşil Yol

    Psikoloji

    Yorum


    • #3
      almazlar zaten böyle insanları o tür işlere. anca böyle küçük mahallerde de fazla yoğun çalışmayan marketlerde iş yapabilir bizim gibiler. BİM'in kapısından içeri sokmazlar

      Yorum


      • #4
        Nerden anlayacaklarki adamın içi içini yiyecek zaten yanii belli edecek şekilde olanrdan değil...
        Yoruldum, patron.
        Yollarda yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum.
        Yanımda hiç arkadaş olmamasından bıktım. Nereye gideceğimizi, nereden geldiğimizi söyleyecek biri..
        İnsanların birbirine kötü davranmasından bıktım.
        Her gün dünyada hissettiğim ve duyduğum acılardan bıktım.
        Çok fazla var, sanki her an için kafama cam parçaları batıyor.
        Anlıyor musun?
        Yeşil Yol

        Psikoloji

        Yorum

        İşleniyor...
        X