Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Doğal Anti depresanlar?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Doğal Anti depresanlar?

    Bana lazım böylesi. Hayat çok zor. Gitmiyor. Belki bir uzmana görünmem lazım ama pek yanaşmıyorum, istemiyorum gitmeyi. Bildiğiniz antidepresanlar, mutluluk iksirleri?

  • #2
    rahatlatıcı doğal şeyler olabilir ama bunlar da doğru kullanılmazsa kötü sonuçlar doğurabilir... Bence doktora git...

    Yorum


    • #3
      papatya, sarı kantaron, melisa, harnup ( keçi boynuzu ) aklıma gelen bunlar...

      KuzuZade
      Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
      BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
      Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: hkayac View Post
        rahatlatıcı doğal şeyler olabilir ama bunlar da doğru kullanılmazsa kötü sonuçlar doğurabilir... Bence doktora git...
        doğal olursa bir zararı olmaz bence.

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: BeyZade View Post
          papatya, sarı kantaron, melisa, harnup ( keçi boynuzu ) aklıma gelen bunlar...
          dilerim yan etkileri yoktur. teşekkürler.

          Yorum


          • #6
            Uykuya iyi gelen melisa çayı var snaırım,bunla alakalı aktara gitmeyi düşünüyorum yakın zmnda..
            3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

            When you lose small mind, you free your life..

            Yorum


            • #7
              sarı kantaronun etken maddesi çayına geçmez. St John's Wort adı ile hapları satılıyor.
              St John's Wort etkinliği kanıtlanmış tek doğal antidepresandır.
              spor ve meditasyon da depresyona iyi gelebilir.

              Yorum


              • #8
                madem konu açıldı yer işgal etmiym ben öfke kontrolu için doğal önerileriniz varsa cay vs yazar msıınız

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: ArZeLL View Post
                  madem konu açıldı yer işgal etmiym ben öfke kontrolu için doğal önerileriniz varsa cay vs yazar msıınız
                  kedi otu iyi bir sakinleştiricidir ağır bir kokusu vardır ve bulması birazcık uğraştırabilir ama en iyisidir.

                  Yorum


                  • #10
                    erkekliği öldürüyor.

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: tears in heaven View Post
                      doğal olursa bir zararı olmaz bence.
                      Kenevir doğal ve en büyük anti-depresan kaynağı, kanser olan hastaları hayata bağlayacak derecede güçlü bir mutluluk kaynağı ve DOĞAL.

                      Sorarım sana zararı olmaz mı doğal olan kenevirin ?
                      Not: Kaldırıp bana uyuşturucu veya bilmem ne deme sakın. Her bitkinin kendine has salgısı, yağı vardır ve kenevir de bir bitkidir en doğalından..

                      tears in heaven arkadaşım en büyük anti-depresan sensin ilaç veya doğal birşeyler kullanmanı önermem.
                      Bu hayatta KİMSE mutlu değildir ama mutlu görünenler çoktur. Mutlu olan yokmudur vardır ama onlara havadan gelmez bu mutluluk, huzur..
                      Unutma ki herkes kendi çözümünü üretiyor kabaca herkes kendi yolunu buluyor..
                      İyi günler dilerim.
                      Amaç para mı ? Alın hepsi sizin olsun
                      Amaç toprak mı alın ulan ! Galaksi de sizin olsun
                      Tek-el devleti mi Biz kabile olmaya razıyız
                      Amaa ta ki kötülük için kullanılan gücün yerini iyiliğin gücü alana kadar..

                      Volkan.

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: tears in heaven View Post
                        Bana lazım böylesi. Hayat çok zor. Gitmiyor. Belki bir uzmana görünmem lazım ama pek yanaşmıyorum, istemiyorum gitmeyi. Bildiğiniz antidepresanlar, mutluluk iksirleri?
                        Hızımı alamadım devam etmek istiyorum

                        Bak sevgili arkadaşım sana tek birşey diyip bu konudan koşarak uzaklaşacağım:

                        `Severek ve isteyerek yapacağın bir uğraş bul..`
                        Amaç para mı ? Alın hepsi sizin olsun
                        Amaç toprak mı alın ulan ! Galaksi de sizin olsun
                        Tek-el devleti mi Biz kabile olmaya razıyız
                        Amaa ta ki kötülük için kullanılan gücün yerini iyiliğin gücü alana kadar..

                        Volkan.

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: tears in heaven View Post
                          Bana lazım böylesi. Hayat çok zor. Gitmiyor. Belki bir uzmana görünmem lazım ama pek yanaşmıyorum, istemiyorum gitmeyi. Bildiğiniz antidepresanlar, mutluluk iksirleri?
                          Yanaşman lazım dostum,bende senin gibiydim sakinleştirici doğal bitki çayları felan içiyordum ama hiç bir işe yaramıyordu,3 yıl çapa'da tedavi gördüm başlangıçta olan bir çok sorunum ilaçlı tedavi sayesinde son buldu sadece bir kaç sorunum kaldı onlarında yakında düzeleceğine inanıyorum etrafında ilaçlı tedavi ve uzman la yapılan bir tedavi hiç bir işe yaramaz diyenlere de kulak asma(bunu neden söylüyorum:çünkü genelde bu tedavi olmanızı engelleyen kişilerin uydurduğu bir hikayedir) hiçbirşey sağlığından önemli değil bu kocakarı ilaçlarını boşverin...
                          Last edited by erdal19; 11-05-2012, 10:31 AM.

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: hickimse View Post
                            kedi otu iyi bir sakinleştiricidir ağır bir kokusu vardır ve bulması birazcık uğraştırabilir ama en iyisidir.
                            peki. nasıl kullanılıyor. demleniyordur da. ne kadar süre ve ne miktarda?

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: erdal19 View Post
                              Yanaşman lazım dostum,bende senin gibiydim sakinleştirici doğal bitki çayları felan içiyordum ama hiç bir işe yaramıyordu,3 yıl çapa'da tedavi gördüm başlangıçta olan bir çok sorunum ilaçlı tedavi sayesinde son buldu sadece bir kaç sorunum kaldı onlarında yakında düzeleceğine inanıyorum etrafında ilaçlı tedavi ve uzman la yapılan bir tedavi hiç bir işe yaramaz diyenlere de kulak asma(bunu neden söylüyorum:çünkü genelde bu tedavi olmanızı engelleyen kişilerin uydurduğu bir hikayedir) hiçbirşey sağlığından önemli değil bu kocakarı ilaçlarını boşverin...
                              belki kendince haklısın ama doğal olanda kimyasal olmaz bir ilacı konsantre etmek için onlarca kimyasal kullanırlar doğa sana bunu saf haliyle sunar... hızlı ve kalıcı etki istiyorsun o zaman ilaç kullanmakta haklısın ama doğal olanı devamlı surette kullanırsan o da etkili...

                              KuzuZade
                              Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                              BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                              Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X