Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Sorular...

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Sorular...

    Bazı sorular yazdım cevaplarsanız Sevinirim.
    1-Güne başlarken uykumu almış olarak kalkarım.
    a .evet b. Hayır
    2-Sabahları Yataktan kalkmak çok zor geliyor
    a. Evet b.Hayır
    3-Sabah kahvaltımı muntazaman yaparım.
    a. Evet b.Hayır
    4-Sabah kalktığımda genelde neşeli olurum.
    A.Evet b.Hayır
    5-Gün içerisinde çok hareketliyim
    a-Evet b.Hayır
    6-Çok fazla sinirleniyorum
    a-Evet b.Hayır
    7-Takıntılarım var.
    a-Evet b.Hayır
    8-Genelde sessiz kalırım ve başkalarına göre hareket ederim.
    a-Evet b.Hayır
    9-Dikkatim çok dağınık.
    a-Evet b.Hayır
    10-Başkalarının yanında rahat değilim. Beni eleştirecekler diye korkuyorum.
    a-Evet b-Hayır
    11-Ellerimi kenetlediğimde sol Başparmağım yukarda kalıyor.
    a-Evet b-Hayır
    12-Kendimi beğeniyorum.
    a-Evet b-Hayır

  • #2
    kendıne hergun bunlarıı soruyosun
    Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
    sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

    Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

    Yorum


    • #3
      Düzenli uykunun gündeli hayatı ne kadar etkilediğini görmek diyelim.Özellikle P.tesi sendromu vardır pek çok kişi için.Pazartesinin stresini Pazar günün den yaşarlar.Daha bitkin ve yorgun olurlar.Bunu bir de genelde görelim istedim.

      Yorum


      • #4
        1 - Hayır, 2 - Evet, 3 - Hayır, 4- Hayır, 5- Evet, 6- Hayır, 7- Evet, 8- Hayır, 9- Hayır, 10- Hayır, 11- Evet, 12- Evette olabilir hayırda bazı yönlerimi beğeniyorum, bazılarını beğenmiyorum karışık.. =/
        ''People who don't know me think I'm quiet, people who do wish I was.''

        Yorum


        • #5
          pazartesı sendoromu neden var anlamam hiç anlamam
          Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
          sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

          Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: Lacrymosa. View Post
            1 - Hayır, 2 - Evet, 3 - Hayır, 4- Hayır, 5- Evet, 6- Hayır, 7- Evet, 8- Hayır, 9- Hayır, 10- Hayır, 11- Evet, 12- Evette olabilir hayırda bazı yönlerimi beğeniyorum, bazılarını beğenmiyorum karışık.. =/
            Sayın Larcyosa,sanırım monoton bir yaşam tarzında ve önyargılarınız(Geçmiş tecrübeleriniz) ile beraber yaşıyorsunuz.Takıntılarınızın bir sebebi bu yargılarınız olabilir.Bunlarıda değiştirmek için girişimiz yok sanırım,zira değişikliği fazla isteminize rağmen tembelliğiniz önlüyor sanırım.

            Yorum


            • #7
              Pazartesi Sendromu,tamamen psikolojik zira insanlar özellikle sevmedikleri şeylerle yeni baştan yüzleşmeyi sevmezler.İşini sevmeyen ,bıtkın biri için Pazartesi sendromu yaşanması doğaldır.

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: alkanaga View Post
                Sayın Larcyosa,sanırım monoton bir yaşam tarzında ve önyargılarınız(Geçmiş tecrübeleriniz) ile beraber yaşıyorsunuz.Takıntılarınızın bir sebebi bu yargılarınız olabilir.Bunlarıda değiştirmek için girişimiz yok sanırım,zira değişikliği fazla isteminize rağmen tembelliğiniz önlüyor sanırım.
                Tembelliğim değil de takıntılarım önlüyor aslında.. =/ Teşekkürler yorumladığınız için.
                ''People who don't know me think I'm quiet, people who do wish I was.''

                Yorum


                • #9
                  1-hayır
                  2-evet
                  3-evet
                  4-hayır
                  5-hayır
                  6-evet
                  7-evet
                  8-hayır
                  9-evet
                  10-evet
                  11-evet
                  12-hayır

                  Yorum


                  • #10
                    Takıntınız her ne ise inadına tersini yapın 3 hafta kadar...

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: hkayac View Post
                      1-hayır
                      2-evet
                      3-evet
                      4-hayır
                      5-hayır
                      6-evet
                      7-evet
                      8-hayır
                      9-evet
                      10-evet
                      11-evet
                      12-hayır
                      Düzeni seviyor olmalısız.Bununla beraber Sizin kurallarınıza ters düşen şeylerde sizi sinirlendiyordur.İnsanın kendine ettiği en büyük haksızlık başkaları için kendini cezalandırmasıdır.Herkes kendi hayatını yaşar unutmayın.

                      Yorum


                      • #12
                        şu el kenetleme olayını anlamadım, bende sağ başparmağım yukarda kalıyor napsak
                        Herkes kaybettiklerini geri almak için savaşıyor,bense başka bir şey bilmediğim için...

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: Eloa-
                          1-evet
                          2-hayır
                          3-hayır
                          4-hayır
                          5-hayır
                          6-evet
                          7-evet
                          8-hayır
                          9-evet
                          10-hayır
                          11-evet
                          12-evet
                          Ben liğinize önem veriyorsunuz gibi geldi.Egoları kuvvetli insanlar yaşadıkları hayal kırıklıkları için fazla acı çekerler.Aslında tüm egolarımız taşıdığımız birer yüktür...

                          Yorum


                          • #14
                            Sağ ve sol başparmak meselesi Sağ ve Sol beyin kullanımıyla ilgiliydi.Sağ başparmağı yukarıda olanlar sağ beyni genelde daha fazla kullanırlar.Bu nisbetle hayal güçleri daha kuvvetlidir.

                            Yorum

                            İşleniyor...
                            X