insan psikolojisini etkileyen olayları sıralamaya kalksak aşk ön sıralarda yer alır kesinlikle.. 
Aşkın da türleri var tabi bana göre... Gerçek aşk.. Aşk sandığımız ama gerçekte var olmayan aşk..
Aslında aşk'ın tanımını bana sorsalar, imkansızlıktır derim tek kelimeyle.. Çünkü aşk imkansızlıktan beslenir. Karşındaki insan seni,senin onu sevdiğin biçimde seviyorsa aşk yoktur orda.. Sevgidir o.
Aşk doktoru diye tabir edilen adam (Mehmet Çoşkundeniz) aşk çatışmadır, sevgi anlaşmadır demişti..
Evet bence de aşk; kişinin kendi kendisiyle kendi duygularıyla çelişkide kalmasıdır..
İlk kez ne zaman aşık oldum ? ya da aşık oldum mu? bilmiyorum.. Çömez bir liseliyken bi öğretmenime aşık olmuştum
Adamın evli olduğunu öğrendiğimde psikolojikmen çökmüştüm. uzaktan uzağa izliyorum böyle.. derslerini dört gözle bekliyorum falan.. ama hani diyelim gelse de bana ilanı-ı aşk falan etse tüm sevgim o an bitecek onu da biliyorum..
1 yıl boyunca heyecanlandırdı beni sağolsun. Hiç çaktırmadım ama.. (Umarım çakmamıştır yani) malum insan aşıkken saçmalar.. garip davranışlar sergiler..
Yaz tatili girince araya unuttum.. Anladım ki kalbimdeki boşluğu doldurmaya çalışmışım..
Her arkadaşım bi hocaya aşıktı,delice tutkundu
lise hatırası işte..
Burdan bi yere bağlamamı beklemeyin, çünkü devam edicem

Aşkın da türleri var tabi bana göre... Gerçek aşk.. Aşk sandığımız ama gerçekte var olmayan aşk..
Aslında aşk'ın tanımını bana sorsalar, imkansızlıktır derim tek kelimeyle.. Çünkü aşk imkansızlıktan beslenir. Karşındaki insan seni,senin onu sevdiğin biçimde seviyorsa aşk yoktur orda.. Sevgidir o.
Aşk doktoru diye tabir edilen adam (Mehmet Çoşkundeniz) aşk çatışmadır, sevgi anlaşmadır demişti..
Evet bence de aşk; kişinin kendi kendisiyle kendi duygularıyla çelişkide kalmasıdır..
İlk kez ne zaman aşık oldum ? ya da aşık oldum mu? bilmiyorum.. Çömez bir liseliyken bi öğretmenime aşık olmuştum
Adamın evli olduğunu öğrendiğimde psikolojikmen çökmüştüm. uzaktan uzağa izliyorum böyle.. derslerini dört gözle bekliyorum falan.. ama hani diyelim gelse de bana ilanı-ı aşk falan etse tüm sevgim o an bitecek onu da biliyorum..
1 yıl boyunca heyecanlandırdı beni sağolsun. Hiç çaktırmadım ama.. (Umarım çakmamıştır yani) malum insan aşıkken saçmalar.. garip davranışlar sergiler..
Yaz tatili girince araya unuttum.. Anladım ki kalbimdeki boşluğu doldurmaya çalışmışım..
Her arkadaşım bi hocaya aşıktı,delice tutkundu
lise hatırası işte.. Burdan bi yere bağlamamı beklemeyin, çünkü devam edicem

Yorum