Bazı insanlar çirkin oldukları için eş bulamayacağını, bazıları güzel oldukları için istediklerini elde edebileceklerini zannediyorlar ama asıl konu görünüş değilmiş. Çirkin olan yalnız kalır güzel olan istediğini alır genellemesi yanlışmış.
Feromonlar(hormonlar) bilinç altında sinyal yollayıp karşı cinsi etkileyebiliyor.. Yani bireyler bilinç altında hissettikleri bir koku sayesinde karşı cinsten etkileniyorlar. (Bu forumda çok rastlanılmış birşeydir; çirkin göründüğünü söyleyip yalnız kalacağını düşünenler var, umarım bu düşüncelerinden vaz geçerler.)
http://tvarsivi.com/muhabbet-krali-k...e-e_36481.html
Feromonlar(hormonlar) bilinç altında sinyal yollayıp karşı cinsi etkileyebiliyor.. Yani bireyler bilinç altında hissettikleri bir koku sayesinde karşı cinsten etkileniyorlar. (Bu forumda çok rastlanılmış birşeydir; çirkin göründüğünü söyleyip yalnız kalacağını düşünenler var, umarım bu düşüncelerinden vaz geçerler.)
http://tvarsivi.com/muhabbet-krali-k...e-e_36481.html
