Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Neden mi sigara içiyoruz?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Neden mi sigara içiyoruz?

    Açık açık söylüyorum ki sigarayı bırakmakla ilgili başlığa tepki olarak açtım bu başlığı.

    Neden mi sigara içiyoruz?

    -İçimizde ki ses rahat vermediği için?
    -İş-okul arası herkes üçer dörder arkadaş grupları ile gezerken biz yalnız kaldığımız ve bu yalnızlığı kamufle etme ihtiyacı hissettiğimiz için.
    -Siyah bir kasvete düştüğümüz de yanımızda olan tek şey sigara olduğu için...

    ...

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: nightmid
    ölmek için
    ama sigaradan ölmek için 70 yaşına filan gelmek gerekiyor. ben 35 yıldır içiyorum hala ölmedim.
    sigaranın sebep olduğu en ölümcül hastalık akciğer kanseri değil midir?
    akciğer kanseri teşhisi konunanların yaş ortalaması 70 miş.
    ömür boyu sigara içen her 6 kişiden birinde akciğer kanseri görülüyor.
    yani sigara içiyorsanız 70 yaşında 6 da 1 olasılıkla akciğer kanserine yakalanma riskiniz var.
    akciğer kanseri teşhisi konanların ölüm yaş ortalaması ise 72. yani ortalama iki yıl daha yaşanıyor.
    6 da 1 olasılıkla 72 yaşında akciğer kanserinden öleceğim diye sigaramdan vaz mı geçeyim?

    Yorum


    • #3
      bende bu sorunun cevabını merak ediyordum.

      sigaraya neden para veriyosunuz ? nasıl bi rahatlama hissi veriyo ? bilemiyorum..
      şahsen ben sevmiyorum sigarayı.. Gider yazarım dökerim içimi ama yine de içime zehir çekmem.
      Neyse içiniz efenim size içmeyin diyen yok,para sizin paranız sağlık sizin sağlığınız.
      Herkes kaybettiklerini geri almak için savaşıyor,bense başka bir şey bilmediğim için...

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: tears in heaven View Post
        Açık açık söylüyorum ki sigarayı bırakmakla ilgili başlığa tepki olarak açtım bu başlığı.

        Neden mi sigara içiyoruz?

        -İçimizde ki ses rahat vermediği için?
        -İş-okul arası herkes üçer dörder arkadaş grupları ile gezerken biz yalnız kaldığımız ve bu yalnızlığı kamufle etme ihtiyacı hissettiğimiz için.
        -Siyah bir kasvete düştüğümüz de yanımızda olan tek şey sigara olduğu için...

        ...
        bazı bahaneleri ben ekliyim.

        -çok mutluyum 1 sigara yakıyım.
        -yemek yedim keyif sigaramı içerim.
        -kahve veya alkol sigarasız gitmez.
        -sohbet anında peşpeşe yakılır.
        Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

        Yorum


        • #5
          çünkü çok cool

          Yorum


          • #6
            şu sigaraya verilen tepki alkole verilse daha az kadın dayak yer daha az trafik kazası yasanırdı..
            ...............

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: nightmid
              alklolü yasaklarsan, bir kesim hemen feryat figan eder. Eyvah irana benziyoruz diye ortalığı ayağa kaldırırlar

              haklısın kardeş..alkol haram sigara mekruhtur..helede harama el uzatan kalkıp bana sigara içme diyorya delleniyorum
              ...............

              Yorum


              • #8
                Eksik bir şey mi var hayatımda.. Bak çayım , sigaram herşeyim tamam.



                Şimdi bi küçük'Te açılır bu parçaya.
                Last edited by Bedbin; 28-05-2012, 08:27 PM.

                Yorum


                • #9
                  Rakı tek başına gitmiyor, sigarasız...
                  Ben hasta bir adamım..

                  Yorum


                  • #10
                    İçinde ki nikotin bağımlılık yaptığı için içiyorsunuz.. Aslında buna bir sürü sebep bulunabilir, sigarayı neden içtiğiniz için isterseniz 1000 sebep bulun ama bırakmak yine de imkansız değil.
                    ''People who don't know me think I'm quiet, people who do wish I was.''

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: Lacrymosa. View Post
                      İçinde ki nikotin bağımlılık yaptığı için içiyorsunuz.. Aslında buna bir sürü sebep bulunabilir, sigarayı neden içtiğiniz için isterseniz 1000 sebep bulun ama bırakmak yine de imkansız değil.
                      Sigara'ya başlayan birisinin bırakma olasılığı yok denecek kadar azdır. En kötü bile bir şekilde içer, bir iki tane, başlar bırakır.. öyle gider işte.
                      Ben hasta bir adamım..

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: tears in heaven View Post
                        çünkü çok cool
                        sigara çoluk çocugun eline düştü ya artık bırakmanın vakti geldi anlaşılan
                        ALL COPS ARE BASTARDS !

                        Yorum


                        • #13
                          http://www.youtube.com/watch?v=YYgL1WwF0UM

                          Yorum


                          • #14
                            kim ne istiyorsa yapar kime ne yahu?
                            çok seviyoruz otu b..u eleştirmeyi.
                            Sussak ölüm, konuşsak intihar...

                            Yorum


                            • #15
                              kendini kandırmaktır sigara beynini kandırmaktır sigara. kendini sömürtmektir birazda cüzdanındakilere rızık olabilecek şeylere muhtaç olduğun şeyleri boş şeylere harcamaktır. İnşallah en azından bırakmak için çaba gösterilmelidir.
                              httb://pisikolocilik.tooriumup.wep.tr/

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X