Açık açık söylüyorum ki sigarayı bırakmakla ilgili başlığa tepki olarak açtım bu başlığı.
Neden mi sigara içiyoruz?
-İçimizde ki ses rahat vermediği için?
-İş-okul arası herkes üçer dörder arkadaş grupları ile gezerken biz yalnız kaldığımız ve bu yalnızlığı kamufle etme ihtiyacı hissettiğimiz için.
-Siyah bir kasvete düştüğümüz de yanımızda olan tek şey sigara olduğu için...
...
Neden mi sigara içiyoruz?
-İçimizde ki ses rahat vermediği için?
-İş-okul arası herkes üçer dörder arkadaş grupları ile gezerken biz yalnız kaldığımız ve bu yalnızlığı kamufle etme ihtiyacı hissettiğimiz için.
-Siyah bir kasvete düştüğümüz de yanımızda olan tek şey sigara olduğu için...
...

Yorum