Duyuru

Collapse
No announcement yet.

facebook

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • facebook

    facebook kıyaslama yaptırarak psikolojiyi bozuyor mu yoksa bana mı öyle geliyor.herkesin böyle mutlu görünmesi resimler filan?her gidilen yerde yer bildirimi yapmak

  • #2
    bence face sosyal olduğunu göstermek bir işe yaramaz ancak herkese karşını kendini tatmin eder ama ben yine face kullanmyı seviyorum
    Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
    sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

    Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: serena View Post
      bence face sosyal olduğunu göstermek bir işe yaramaz ancak herkese karşını kendini tatmin eder ama ben yine face kullanmyı seviyorum
      face kullanmayı sevdiğin dışındaki yazdıklarından pek bişe anlayamdım

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: taylor durden View Post
        face kullanmayı sevdiğin dışındaki yazdıklarından pek bişe anlayamdım
        yani insanlar face hayatlarını dışardan anlatmak için bir nevi araç bazı insanlar için ama görünüş altatıcı derler doğru yani bir kaç resimden o kişinin ne halde yada ne mutlu olduğunu anlıyamazsın yani face gibi ortamlar bana göre uzakda görülür yakında nasıl bilemezsin evet kendini ne kadar sosyal olduğunu face göre yorumlanıyosa kıyaslama olur ve psikolojiyi etkiler
        Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
        sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

        Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

        Yorum


        • #5
          Görüşmediğin insanlara, hayatının sadece fotoğraflamak istediğin seçmece ve zorlama gülümsetilmiş anlarını reklam yapmak ve "bakk benn bunu yaptımmm, mutluyum" demek.İlkokul çocuklarının yetişmiş halleri.Çocukça geliyor bana.Komik yani.Erkeksi birşey hiç değil.
          Orjinal yazı sahibi: taylor durden View Post
          facebook kıyaslama yaptırarak psikolojiyi bozuyor mu yoksa bana mı öyle geliyor.herkesin böyle mutlu görünmesi resimler filan?her gidilen yerde yer bildirimi yapmak

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: taylor durden View Post
            facebook kıyaslama yaptırarak psikolojiyi bozuyor mu yoksa bana mı öyle geliyor.herkesin böyle mutlu görünmesi resimler filan?her gidilen yerde yer bildirimi yapmak
            FACEBOOK PSİKOLOJİYİ BOZABİLİR..
            NEDENLERİ;
            1.insanlar arasında yüz yüze iletişimi öldürüyo..böylelikle akrabalık ilişkileri,arkadaşlık,..gelmeler gitmeler kesiliyo.insanlar farkında olmadan bi buhrana sürükleniyolar..hele yeni nesil ;akarabalık bağları tamamen kopmuş,insanlar arasında nasıl hareket edeceğini bilemeyen,bu nedenle özgüveni eksik bireyler meydana getiriyo..bu özgüvenle eksikliği hayatın her alanında bireyin olumsuzluklar yaşamasına sebep oluyo....kısacası insanların yabanileşmelerine neden oluyo.

            2.bir küsmede bir kızgınlıkla ya da önemsemediğin birini arkadaşlık listenden çıkartılman ya da çıkartman akrabalık,arkadaş...ilişkilerinin kopmasına neden oluyo.

            3.sevdiğin insanların sana çevrimdışı gözükmeleri..sana değer vermediği anlamına gelir,bu da arayı bozar..

            4.yediğinin,içtiğinin,oturman kalkman dakkası dakkasına her yaşadığın anın fotoğraf karesi, sevgililerle el ele göz göze fotoğrafların paylaşılması..özelinin kalmaması..bunlarla hava yapılması.

            5.insanlar arasında samimiyeti öldürmesi..

            6.boş vakte sebep olması.
            Leyla ile mecnun,,
            Kerem ile Aslı,,
            Ferhat ile Şirin..

            Benimle kim ALLAH'ım,,
            ...Benimle kim?? )

            Yorum


            • #7
              Gereğinden fazla önem verilen dandik bi site.Bu salak site yüzünden kavga eden gerizekalı bi dolu sevgili varya işte onlara ne desem bilemiyorum Herkesin gösteriş yapmak,horozlanmak için takıldığı bi yer.Özlü sözler paylaşanını mı ararsın,manita bulana mı,siyaset tartışması yapanı mı??Ooo piti piti yap müthiş zekaların içinden.

              Yorum


              • #8
                etki ediyor tabi hatta artık ikili ilişki yaşayanların en çok ayrılma sebeplerinden birisidir facebook...mesela senin moralin bozuk oluyor giriyorsun facebooka bakıyorsun arkadaşın mutlu mesut fotograflarını paylaşmış zihnin ister istemez böyle moral bozuklugu yaşıyor ben mutsuzken başkaları mutlu diyorsun yani elinde değil bu...mesela ben de kullanıyordum bir ara facebooku ve üniv. den resimler eklemiştim arkadaşlarla falan çekmiştik istanbulda...sonra bir arkadaşım bana farklı davranmaya başladı diyor sürekli geziyorsun falan biz bir yere çıkamıyoruz bildigin aramız bozuldu yani...ki hala da bozuk..bende ne geregi var dedim kapattım hesabı ulaşmak isteyen ulaşır zaten...facebook hesabın olunca ister istemez aklın orda kalıyor acaba biri mesaj yazdı mı,kim ne yaptı bugün ? diyorsun..ve kendini bilgisayar başında buluyorsun ve kaptırıyorsun saatlerce..iyi tarafları da var yok değil ama bu kadar zararı varken ben kullanmıyorum artık.

                Yorum


                • #9
                  facebook denen şeyi hiç sevmiyorum

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: omen
                    Millit artık tuvalete gitse, aksırsa tıksırsa orda yayınlar oldu
                    En çok ta tatlie gidenleri sevmiyorum denize giriyor şak foto, yatıyo şak foto, yav arkadaş tatile gitmişsin yat dinlen yüz kop şu tadını çıkar..anlamıyorum nasıl br zevktir bu
                    Sanal hayatın nirvanasıdır feysbuk..
                    poz vermekten yemek yiyemiyolar..illa sofradakilerin havasını atacaklar..gezip dinlenemiyolar
                    Leyla ile mecnun,,
                    Kerem ile Aslı,,
                    Ferhat ile Şirin..

                    Benimle kim ALLAH'ım,,
                    ...Benimle kim?? )

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: şahan View Post
                      facebook denen şeyi hiç sevmiyorum
                      bende :113:
                      Leyla ile mecnun,,
                      Kerem ile Aslı,,
                      Ferhat ile Şirin..

                      Benimle kim ALLAH'ım,,
                      ...Benimle kim?? )

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: dreamer8 View Post
                        Görüşmediğin insanlara, hayatının sadece fotoğraflamak istediğin seçmece ve zorlama gülümsetilmiş anlarını reklam yapmak ve "bakk benn bunu yaptımmm, mutluyum" demek.İlkokul çocuklarının yetişmiş halleri.Çocukça geliyor bana.Komik yani.Erkeksi birşey hiç değil.
                        Aynen katılıyorum komik ve gerrksiz bencede..
                        3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

                        When you lose small mind, you free your life..

                        Yorum


                        • #13
                          herkes , gereksiz sevmiyorum demiş de sorsam, hepinizin vardır feysi etkilenen kapatsın hesabını
                          Üzülme der Mevlana ..! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. . .

                          Yorum


                          • #14
                            insanların normal hayattaki ile face deki hali çok farklı olabiliyor.Yazılanlara ek olarak en sinir olduğum konulardan bir tanesi de hem kendi ekliyor sonra da bir sebep yokken siliyor işte böyle dengesizliklere acayip kıl oluyorum.
                            hiçbir şey için her şeyimiz olsun istiyoruz.
                            ne kadar içi boş,göremiyoruz..yk

                            Yorum


                            • #15
                              Psikoloji formunda facebook'u seviyorum denmesi yanlış olurdu zaten.
                              Adamın hayatı normal, geziyor,tozuyor, arkadaşlarıyla eğleniyor, konuşabildikleri ile konuşuyor, konuşamadıklarına da facebook üzerinden ulaşıyor.
                              Yeni çağın iyi bir iletişim aracı...

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X