Selam Herkese
Doktorum bana ''atipik psikoz'' tanısıyla abizol 10 mg yazdı.İlacı kullandım.İlk iki gün çok ciddi yan etkileri oldu, gece uyuyama, hareketsizlik, rahat edememe, el titremesi vs....bu ilacı burada kullananlar var mı? yan etkileri ne kadar sürer veya etkili bir ilaç mıdır? yardımcı olursanız sevinirim.....
Doktorum bana ''atipik psikoz'' tanısıyla abizol 10 mg yazdı.İlacı kullandım.İlk iki gün çok ciddi yan etkileri oldu, gece uyuyama, hareketsizlik, rahat edememe, el titremesi vs....bu ilacı burada kullananlar var mı? yan etkileri ne kadar sürer veya etkili bir ilaç mıdır? yardımcı olursanız sevinirim.....

Yorum