Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İçimden geçen...

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • İçimden geçen...

    yazdığımı sildim vazgeçtim ....
    Last edited by KATTRE; 10-10-2012, 04:08 PM.
    GİDENE DUR DEMEM ....

  • #2
    Ay sonunda doktorumun yanına gittiğimde ona neden insanlar açıklama yapmaktan , eleştirmekten, tartışmaktan korkarlar çok merak ediyorum diye sorucam .... bu kadar basit olmamalı diye düşünüyorum....
    Last edited by KATTRE; 10-10-2012, 04:23 PM.
    GİDENE DUR DEMEM ....

    Yorum

    İşleniyor...
    X