Duyuru

Collapse
No announcement yet.

arkadaşlaaaarr ne olur yardım edin kafayı yedim

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • arkadaşlaaaarr ne olur yardım edin kafayı yedim

    slm arkadaşlar benim derdim sınıfımdaki kızlar ve sevgilim .. sevmeden çıkmaya başlamıştım sevgilimle ama artık çok seviyorum .. benm eskiden takıldığım yakın bi kız arkadaşım vardı kız çok namussuz şerefsz çıktı sevgilisini benim bildiğim 5 tane erkekle aldattı bu arada yaşımız 17 kızın videoları varmış erkeklerle ciddiyim benim sevgilimin arkadaşıylada çıktı bu kız ve o çocuklada ilişkiye grmş .. biz aynı dersanedeyz bu bahsettgm kız sevglm ve bi arkadaşım daha .. sevgilimin beni sevdiğini düşünüyorum iki kere ayrılmaya kalktm brkmadı senz olamam dedi birinde bana sarılarak ağladı beni bırakma diye yemn etti senden başkasıyla olmuycm ayrılsakta çıkmayacağız başkasyla dye yemn ettk .. beni sevdğne inanyrm ama bn brz uçuk kaçık bişeym sevglmn ynında erkeklerden konsyrm şaka olarak yeni manitalar felan dyrm o da dyo ama onun dmesi bnm zoruma gdyo bu sefer kavga edyrz ama en çok bir gn küs kalyrz aramız iyi şuan .. ama bu dediğim eski arkadaşm erkek düşkünü ve sevgilimle aynı sınıfa düştü .. dün kız dersanede sevglmn karşsnda eğldi blrk göğsleri felan ortaya çıktı sevgilim bakmıyordu ama bilerek yapyo bna gcğda var brz .. yaa bildğnz sevglme yavşıyo ben çok kötym ne yapacağımı bilmiyorum yardım edin bişe diyin nolur .. dünden beri düşünmekten kafayı yedim.. sevgilim kızlarla konuşmaz yasak ona bna da erkeklerle konuşmak ama kız çok ktü frikkler veryo bni onun yanında kçk dşrmeye çalşyo ya dövcm bn bu kızı ya öldrcm .. sizce sevglm bakar mı ona bakmaması için ne yapmalıyım .. onu seveceğni dşnmyrm ama kız çok afedersiniz verir yanii sevglmn aklı karışır mı bi yorum yapın lütfeen

  • #2
    bu sevgilin kişiliğine kalmış ama bence karşına al konuş burda anlattıklarınnı ona anlat anlıcaktır seni seviyosa
    Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
    sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

    Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

    Yorum


    • #3
      yaa bana diyo ki o kızla konuşma tamam dedim aslnda anlyo beni ama sırf kıskanmam için bşe demyo uyuz ediyor beni .. ben bu kızı nasıl halldcm yav benm ne yapmam lazm sence

      Yorum


      • #4
        bi yardım edin yaaa

        Yorum

        İşleniyor...
        X