Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Hayatım ne kadar ucuzmuş

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Hayatım ne kadar ucuzmuş

    Ya ne kadar değersizmişim kendim için. eşim evlilik öncesi beni ailesi ile ne kadar çok kırmışta ben hala ona sadakatımı korumaya çalışmışım ne kadar körmüşüm görmemekte ne kadar çok direnmişim onu bırakmamak için şimdi ne oldu iyi mi oldu mantıklı hareket etmek lazımmış duygusal değil

  • #2
    sadakatini kedin için korudun , onu bırakmadın kendin için sevdiğin için ....insanlar kendileri için yaptığı şeyleri sanki karşı taraf istiyormuş gibi düşünür aslında hepsini kendin için yapıyorsun ...ailesi içi seni kırıyorsa ilişkini gözden geçir derim...
    GİDENE DUR DEMEM ....

    Yorum


    • #3
      evet, her zaman duygusal olmak iyi değil.. mantıklı olmayı da ihmal etmemek gerekiyor... Probleminizi biraz açsanız? belki, bir iki söz söyleyebiliriz...
      Mutluluk;paylaşmaktır...

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: KATTRE View Post
        sadakatini kedin için korudun , onu bırakmadın kendin için sevdiğin için ....insanlar kendileri için yaptığı şeyleri sanki karşı taraf istiyormuş gibi düşünür aslında hepsini kendin için yapıyorsun ...ailesi içi seni kırıyorsa ilişkini gözden geçir derim...
        ilişkime bakınca aslında çıkar yol yok en iyi yol bitirmek gibi gelse de arada çocuğumuz olması en büyük etki ile birlikte insan ilişkilerinde mutlak sorun olacak düşüncesi ile acele etmek istemiyorum
        evlenmekte acele ettim ve her zaman ani kararlarım olur bu sefer mantıklı hareket etmek istiyorum elbet her zaman boşanabilirim düşüncesi ile biraz yapıcı olmak için çabalayayım dedim ama bazı zamanlar böyle doluyorum işte

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: POZİTİF View Post
          evet, her zaman duygusal olmak iyi değil.. mantıklı olmayı da ihmal etmemek gerekiyor... Probleminizi biraz açsanız? belki, bir iki söz söyleyebiliriz...
          aslında problemlere girsek çok sorun var nasıl genelleme yapsam bilemiyorum şöyle diyebilirim eşim benim çıkarlarım konusunda olabildiği kadar duyarsız katı ve duygularını hiç işin içine katmıyor ama kendi ailesi veya kendi çıkarları için benden empati yapmamı istiyor
          dışarıda çok ii biri hatta bir iki kişiye açılınca eşimin yaptıklarına hayret ettiler
          gerçek sevgi yok yüreğinde herşeyi görev olarak görüyor ve bana da o şekilde davranıyor mesela annelik diyelim anneysem ben o olayın üstesinden gelmek zorundayım yapmakla yükümlüyüm diye düşünüyor bana merhamet etmiyor

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: umut_86 View Post
            ilişkime bakınca aslında çıkar yol yok en iyi yol bitirmek gibi gelse de arada çocuğumuz olması en büyük etki ile birlikte insan ilişkilerinde mutlak sorun olacak düşüncesi ile acele etmek istemiyorum
            evlenmekte acele ettim ve her zaman ani kararlarım olur bu sefer mantıklı hareket etmek istiyorum elbet her zaman boşanabilirim düşüncesi ile biraz yapıcı olmak için çabalayayım dedim ama bazı zamanlar böyle doluyorum işte
            yürümeyen bir birlikteliği çocuğu bahane ederek devam ettirmek ne kadar doğru bilemiyorum....evliliklerde mutlaka proplemler olacaktır ama bu problemler sana evliliği bitirme düşüncesini aklına getiriyorsa sorunlar ciddi demektir .....
            GİDENE DUR DEMEM ....

            Yorum


            • #7
              Aslıda sorun gerçekten büyük ben de oda hayatta kalplerimizi kapatarak sağlam durarak duygularımızı öldürerek başarılı olmuşuz ama en azından ben anne yanındaydım merhamet duygusu içimde var ve şimdide anneyim yani hormonlar seni bir yere getiriyor ama eşim içsel olarak merhamet namına hiçbir şey taşımıyor bana da herkese de yapmacık davranıyor dışardan bir insan onun çok ii biri olduğunu sanıyor bir zamanlar benim gibi lakin içine girdikçe onun kalpsiz biri olduğunu anladım tek yer var kalbinde annesi babası oysa onu o hale getiren onlar ama bir insan bu dünyada başka kime güvenebilir oda kayıtsız suhalsiz onlara bağlıyor kendini bana da aslında bebeğimize de bir yer yok
              Ama bilenlr bunun zamana bırakılarak çözülebileceğini söylüyorlar ama ben yoruluyorum çünkü ailelerimizden uzakta bir yerdeyiz ve ondan başka kimsem yok o ise beni yalnız bırakıyor komşularımla aramı bile bozdu yeri gelir onlardan da bir şey isteyemem oda bilerek daha beni ezer başarısız yapaya çalışır artık bunu görebiliyorum

              Yorum


              • #8
                sen bayan halinle böylesin bende erkek halimle benimde çocuğum yok işin iyimi kötü yanımı desek aslında acaip daraldım valla

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: cemetery View Post
                  sen bayan halinle böylesin bende erkek halimle benimde çocuğum yok işin iyimi kötü yanımı desek aslında acaip daraldım valla
                  şimdilik çocuk olmaması ii eğer ortada büyük bir sorun varsa sizin evliliğinizdeki sıkıntı nedir acaba paylaşır mısınız

                  Yorum


                  • #10
                    İşte bende iyiki demekten çok keşke demekten korkuyorum o karar verme konusu var ya çok zor bir dönüm noktası hoş şimdi askıya alsamda sıkıntı değil ilk günlerde ki gibi acıtmıyor eşim artık beni alıştım ona onun acı veeren laflarına hep ben suçlanıyorum herşeyde ama ben kulağımı kapatıyorum bazen dayanılmaz hale gelince patlıyorum tabi
                    Ama bir yandan onunla devam edersem ve biz aile olamazsak ve ayrılmakta geç kalırsam tekrar bir hayat kurmak için geç kalmış olabilirm off çok soru işaretleri var kafamda bazen keşke beni aldatsa keşke şiddet uygulasa ne bileyim böyle dip noktada bir şey yapsa da direk bitirsem
                    hatta geçende kavgamızda tam bir hata yapacaktı hadi dedim hadi bir küçük hatanı bekliyorum direk kendini topladı eşim bu evlilğin olmayacağını hem söylüyor hemde direniyor sebebi de sevdiği için değil bir daha artılarıyla bir eşle evlenemeyecek onun için
                    keşke sevse seviyor aama kendi öyle sanmak istiyor

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X