Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Hayatıma düzen çabaları

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Hayatıma düzen çabaları

    .................................................. .......
    Last edited by dertli biri; 21-05-2021, 02:09 AM.
    ''bilirim, gidenlerle ölünmez ama kalanlarla da yaşanmıyor''
    18.12.2012 - 2015
    ©


  • #2
    dertli biri benim de sözelim oldukça iyi kitap okumadığım zaman pek azdır ve kendimi o gün kötü hissederim zaten okumadıysam.çekingenlik kötü bugün arkadaşlarımla kafedeydim karşı masda kızlar oturuyo göz göze gelmemek için kafamı kaldırmaya korktum çok kötü birşey bide orda o kızlar kahkalarla konuşuyo felan baya bi kötü hissetmiştim kendimi

    Yorum


    • #3
      Ooo sözel iyiymiş..dil de var..Biraz gayret et'te mat ve geo 'da iyi olsun...İyi bir yere gidersin inş senin için yeni başlangıç olur....


      Yerinde olmak isterdim. :P

      Yorum


      • #4
        aptal gibi hissediyorum kendimi düşünüyorum o kızların yerinde olsam onların gözünden bakıyoorum kendime bu sefer daha da küçülüyorum sanki ama inan birgün yenicez bunları ve bütün bunlar bir zaman sonra bize çok saçma gelicek en azından bunu hayal etmekte fayda var iyi geceler

        Yorum


        • #5
          en düşük 3 mü ..Şükret..Benim ortabir(&.sınıf) tan beri 1 di. İkinci dönemde 2 ile geçiyodum...Zayıfsız karnem yoktu.en yüksek 7 zayıfla lise 2 de geldi ama takıntısız bitiridim...Daha sonra kendim öğrendim diyebilrim matematiği. Zor değil yani internet'ten ekolhoca var izle gayet güzel anlatıyor..Yaparsın sen.. :P güven kendine biraz. birşey kalmadı zaten sınava birde dil gircen sanırım...Mat-1 konularıda kolay ayrıca..Kolay gelsin

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: dertli biri
            umarım kurtuluruz şu psikolojik durumdan. insan kendini ezik hissediyor
            Kendini ezik hissetmeyi bırak geçer...DAha yaşın kaçkine?


            Öğrencisin sen..^^

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: dertli biri
              teşekkürler umarım okul bari dediğiniz gibi iyi gider.



              öğrenciyim biliyorum ama yanlış yetiştirilmeden dolayı depresyona girmiş bir öğrenciyim

              Yalnış yetiştirilme evet bende onun kurbanıyım.Bende çok başıboş yetiştim...Sonuç aynı...Ama Aileni suçlama suçu kendinde ara biraz..hem dünyanın sonu değil ya..Beterin beteri var...

              İnşallah Üni hayatı senin için ''0'' dan başlangıç olur...


              Hem hayatımız inişli-çıkışlı olacak ki mutluluğun değeri ortaya çıksın...(rahatlığın)...Şükretmeyi bilmeli biraz.

              Depresyon o kadarda abartılacak hastalık değil...Bu psikologların işi. Gözünde büyütme o kadar..Dönem dönem olur..Şu an üstünde baskı var zaten kendini rahatlat.Vicdan azabı çekmemek içinde derslerine ağırlık ver şu sıkıntılı dönemi atlat ..Ünide rahat edersin biraz..Ama ordada dertler peşini bırakmaz.Aslında hiçbir zamanda bırakmayacak, bunlara nasıl tepkiler verdiğimiz önemli.Herkesin geçmişinde derin izler ,yaralar mevcuttur elbet.


              Önemli olan içinde bulunduğumuz durumu iyi değerlendirmek...

              Bi gün daha eksildi.:O

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: dertli biri
                teşekkürler umarım okul bari dediğiniz gibi iyi gider.



                öğrenciyim biliyorum ama yanlış yetiştirilmeden dolayı depresyona girmiş bir öğrenciyim

                Okul mu ne okulu yav..Geçti okul bizden belki 2. üni okurum..:S yaş 25 bilmiyom 30'unda aslına okumak gibi hayalim var ama şu an için hayatın tadını çıkarmak

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: dertli biri
                  mutluluk ve sağlık önemli olan... umarım hayatın tadını bolca çıkarırsınız. günler çabuk geçiyor. ben de birazdan çıkarım iyi geceler şimdiden =)

                  Hadi o zaman iyi geceler..Bende kaçtım yarın iş var.


                  Hiçbirşey için moral bozmaya değmez.... İnşallah hakkında hayırlısı olur...

                  Yorum


                  • #10
                    yav dertli biri aman ne gerek var bu kadar takmaya diyicem ama diyemiyorum cunku bende takıyorum:RpS_biggrin: gereksiz seylere hemde bir suru gereksiz seylere,sende cekıngenlik varmis bnde vardi ne oldu kime zarar kendine,sana tavsiye de vermicem cnku daha kendime tavsiye vermem lazım ,ama ıns derslerinde basarılı olursun ,iyi bir uni ,iyi bir hayatın olur ınss

                    Yorum


                    • #11
                      hiç ayna karşısına geçip kendinle dış sesli konuşmayı denedinmi korkular hayaller yani hiç kendi kendini dinliyomusun belki dinlerim dersin ama karamsarca diğilde tarafsız biri olrak sorgula bu bunu dışından ayna karşısına geç yüzüne bak öyle yap yararı olucakmı dene bakalım eğer istersen
                      Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
                      sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

                      Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X