Benim için çok değerli birinin iyi, çok mutlu ve huzurlu olduğunu öğrendim ve gerçekten o kadar çok sevindim ki onun o enerjisi , huzuru beni bile etkiledi ve hep mutlu olmasını istiyorum içindeki huzur hiç eksilmesin inşallah .... paylaşmak istedim sadece .....
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
İçimdekiler ....
Collapse
X
-
sevdiğin kişinin yolculuğumu var yakında yada seninOrjinal yazı sahibi: KATTRE View PostGözlerim doluyor ağlayamıyorum , gozyaşları içime akıyor sanki sivri birer ok olmuşlar içime akıyor batıyor canımı açıtıyor ..... ÇOK ÖZLEYECEĞİM SENİ ....Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!
Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .
Yorum

..... sanki fala bakıyorsunuz gibi
Yorum