İyi akşamlar.. ben 19 yaşındayım okb ve psikoz teedavisi görüyorum ehliyetim var acaba benim ehliyetim geri alınır mı hasta olduğum için askerlik muaynesinde hasta oldugumu sunucaz heyete ama ehliyetimin olduğuda görülüp hastasın diye geri alırlarmı sürücü belgemi çok araştırdım yanlız bulamadım bir cevap, bu konu hakkında fazla bilgi yok yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar iyi akşamlar..
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
İyi akşamlar sürücü belgesi ile ilgili
Collapse
X
-
sanmam ehliyetine karışacaklarını sanmıyorum mesela benide askere almadılar ben daha sonra ehliyete yazıldım ehliyet aldım kimse seni askere almamışlar araba kullanazmasın demedi için rahat olsun ...Tek rakibim AMD", "Rahmetli de X386'ydı", "Bir sana hasretim bir de 3Ghz CPU hızına", "Windows'un ustasıyım Linux un hastasıyım.
Yorum

Yorum