Merhaba arkadaşlar. Kendi vücuduma yabancılaşmayı biraz olsun azaltmak amacıyla spora başladım ve çok çabuk yoruluyorum biraz araştırdım ve anapolon 50 mg adında bir anabolik steroid buldum bu ilaç vücudu normal kapasitesinden daha yüksek bir kapasiteye çıkararak kolay yorulmamayı sağlıyor. 1 - 2 ay bu ilacı kullanmayı düşünüyorum. Acaba bu ilacın zararları çok mudur 1 - 2 ay kullansam birşey olur mu bilgisi olan var mı
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Anapolon 50 mg hakkında
Collapse
X

Yorum