Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Birinci sınıf eğitimi hakkında ;

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Birinci sınıf eğitimi hakkında ;

    arkadaşlar benim ilkokul birinci sınıfa giden kardeşim var . kapasitesi oldugu halde sınavlarda düşük alıyor,çünkü dersleri sevdiremiyoruz.bu çocugun derse olan ilgisini nasıl artırabiliriz bu ilk sorun...
    Diger sorun ise mesela matematik işlemleri parmakla sayarak yapıyor ve bizden 10'dan büyük sayıları da bizim ellerimizi kullanarak yapıyor.Sınava gelince yanında biz olmadıgımız için tökezliyor lütfen yardımlarınızı bekliyorum bu sorundan benim derslerim bile etkileniyor yardımlarınızı bekliyorum....

  • #2
    Kapsitesi oldugunu nerden anladin onu iyi bir anlada sonra sevmedigi icinmi yapamadigi icinmi anlasilir.
    Kutsal Geometri!

    Yorum


    • #3
      Sevmedigi için oyun çocugu çünkü . oyunla arası çok iyi

      Yorum

      İşleniyor...
      X