Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Şimdi Anne Olmak Vardı...

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Şimdi Anne Olmak Vardı...




    İnsanın böyle güzel çocuk görünce anne olası geliyor tabi... Forumdaki bütün annelerimizin , anneler gününü kutlayalım ve annemize ne almalıyız onu konuşalım

  • #2
    Ben annemden uzaktayım sadece merhaba desem sesimi duysa o"na en büyük hediye olur sanırım. Hediye olarak ne alabilirim hiç düşünmedim.

    Yorum


    • #3
      Ben anneme anneler günü için para biriktiyorum 6,850 krş olmuş bugün saydım... Annem kapalı ve beni 12 sene sonra dünyaya getirmiş. 49 yasında şuan biraz yaşlı ama anne.. anneliğin yaşı olmaz anne her yaşta annedir. Fakat ben anneme şöyle ımmm ya eşarp veyaaaaaa şöyle yelek alırım...

      Yorum


      • #4
        Çocuk sevimliymis gerçekten
        böyle bi çocuk sahibi olup onu çok iyi bi şekilde yetistirmeyi isterdim
        push push. you. can do it!

        Yorum


        • #5
          Annem saat 12 den sonra yoğun ilgi ister , yandık biz yarın yandık...

          Yorum


          • #6
            ben baba olacagım.

            Yorum


            • #7
              Çocuklar güzeldir, çocukları severim ama uzaktan

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: schrödingerinkedisi View Post
                ben baba olacagım.
                eşin hamilemi ? abi

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: Xenith View Post
                  Çocuklar güzeldir, çocukları severim ama uzaktan


                  hımm evet uzaktan eğitim gibi

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: serenayss View Post
                    eşin hamilemi ? abi
                    yok cocugum. erkek oldugum icin anne degil baba olacagım demek istemistim.

                    Yorum


                    • #11
                      biliorum erkek oldugunuda baba olcam demişsinde eşin hamile sandm

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: serenayss View Post
                        biliorum erkek oldugunuda baba olcam demişsinde eşin hamile sandm
                        esim cok ısrar ediyor ama ben su anda baba olmayı dusunmuyorum. bakcaz artık.

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: schrödingerinkedisi View Post
                          esim cok ısrar ediyor ama ben su anda baba olmayı dusunmuyorum. bakcaz artık.
                          eşin zaten hamile diğilmiydi konu bile açmıştı forumda
                          Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
                          sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

                          Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: kripton94 View Post
                            eşin zaten hamile diğilmiydi konu bile açmıştı forumda
                            o eski esimdi. çocuğu aldirip bosanmistik.

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: Gülben
                              Amma da hızlıymışsın..ikinciyi de mi yaptın hemen.)))
                              bu 3. evliliğim.......bosanmalardan sonra hayata kusecek değiliz değil mi.....

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X