Değerli ziyaretçimiz forumu tüm özellikleriyle kullanmak için lütfen kayıt olun. Forumla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için SSS bölümümüzü ziyaret edin.
İnsanın böyle güzel çocuk görünce anne olası geliyor tabi... Forumdaki bütün annelerimizin , anneler gününü kutlayalım ve annemize ne almalıyız onu konuşalım
Ben anneme anneler günü için para biriktiyorum 6,850 krş olmuş bugün saydım... Annem kapalı ve beni 12 sene sonra dünyaya getirmiş. 49 yasında şuan biraz yaşlı ama anne.. anneliğin yaşı olmaz anne her yaşta annedir. Fakat ben anneme şöyle ımmm ya eşarp veyaaaaaa şöyle yelek alırım...
Yorum