Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ilginç bir yöntem, işe yarar mı ki?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ilginç bir yöntem, işe yarar mı ki?

    öncelikle ben pek normal biri değilim yani ben diyeyim aşırı alıngan siz diyin utangaç bir başkası desin aptal yani sonuç olarak anormal bir insanım.. bunu çevreden gelen tepkilere dayanarak da söylemiyorum (belki bu tepkiler olmasa farkında olmazdım ama) kendi kendimle yüzleştiğimde de her seferinde sert bir şekilde eleştirmekten kendimi alamıyorum ve öylesine sorunlu hissediyorum ki.. 18 yaşında erkeğim ve hep iyi bir insan olduğumu söylerler ama bunun tek nedeni bana dokunmayan yılan bin yaşasın felsefesi. yani bana gelecek tepkilerden, kaybedeceklerimden korkmasam pisliğin teki olurdum diye düşünüyorum. zaten şu durumumda bile bana dost, arkadaş, sevgili veya ne bileyim kardeş gözüyle bile bakıldığında yeterince çekilmez biriyim. çünkü bunlar için gerekli iyi muhabbet, güzellik, empati, sıcakkanlılık gibi kavramlara fazlasıyla uzağım. bunlar olmasa da olur sen insan olduğun için sevilmeyi hakediyorsun diyeceklerin de samimiyetine inanmadığımı şimdiden söyleyeyim. kan bağın olan birine veya zamanında iyi bir geçmişim olan birine karşı böyle bir sorumluluk duyulabilir ama birinin sırf insan bu duyguları var mantığıyla sevilmesine ben karşıyım ve kendim sevmem de.

    şimdi kendi düşüncelerimi yazacak olursam bana bunları yazdıran sorunun temelinde özgüven eksikliğinin yattığını düşünüyorum yani kendime en ufak bir güvenim olsa belki de bunları yazmaz şu anda sevgilimle konuşuyor olurdum. belki...

    yani;
    aptalım > çünkü > kendime güvenim yok > dolayısıyla > başkalarından sürekli onay bekliyor veya onları kullanarak kendimi tatmin etmeye çalışıyorum > haliyle rahat olamıyorum > bu da kendim gibi olamamama aptal biri gibi görünmeme yol açıyor

    bu mantık fiziksel durumum dışında her konuda işe yarıyor ama o konuda yapabileceğim bir şey yok ne yazık ki gerçi hiçbir şey umrumda değil dediğim zamanlar ona da çok kafayı takmaz oluyorum.

    şimdi bu cümlelerimden de anlaşılacağı üzere kendime karşı güvenimi tamamen kaybetmiş değilim yani özgüven eksikliği yaşamasam, veya kendi içimde gördüğüm cevherin farkındalığını gerçek hayatta kullanabilsem veya bazı günler gelen iki üç dakikalık hiçbir şeyi umursamamazlık duygusunu tüm hayatıma yayabilsem şu an isteyip de utancımdan, çekingenliğimden, tecrübesizliğimden vs. gerçekleştiremediklerimi gerçekleştirebileceğimi düşünüyorum.

    ilginç bir yöntemden kastettiğim ise şuydu: - aslında bunu tamamen bilinçsiz bir şekilde denemiş ve sandığımdan daha iyi bir sonuç almıştım. şöyle ki bundan yaklaşık iki ay kadar önce internetten bir kızla tanıştım. hayatımda bu kadar kısa sürede böylesine samimi olabildiğim başka bir kız yoktu herhalde. belki de internetten olduğu için, bilemiycem.. (: neyse bir hafta kadar konuştuk sonra çıkmaya başladık ama çok geçmeden ayrıldık. bu bana sandığımdan daha fazla acı verdi sanırım ki unutmak için yeni birini bulmaya çalışıyorum fakat reelde girişken olamıyorum, internette de güven kazanamıyorum. bu girişkenliğimi kazanmak adına bir ilaca başlayıp, daha sonra sevgili bulup ilacı bırakırsam, o ilacı bıraktıktan sonraki yan etkilerini onunla geçirdiğim zamanlarda yaşayacağım mutluluk bastırabilir diye düşünüyorum. belki komik belki zekice ama bu iki ay önceki sevgilimde işe yaramıştı siz ne düşünüyorsunuz? şimdilik aklıma gelen tek çözüm yöntemi bu. farklı fikirleri olanlar yazarsa daha çok sevinirim. şunu da belirteyim başlığın açılış amacı aslında 'nasıl sevgili yapabilirim' düşüncesiydi. zira şu an sevgisizlik dışında bir şeyi kafama takmıyorum ve bunu bulursam her şey düzelecek ve daha mutlu olacağım gibi sanki. ama daha önce de dediğim gibi atıyorum okuldan bir kıza teklif edip aşağılayıcı bir şekilde red cevabı alırsam bir daha kimseye teklif etmeye yüzüm ve güvenim olmaz sanırım bundan çok korkuyorum. ama bazı anlar geliyor ki 'aman bu olmazsa başkası olur ne kaybedersin ki' diye düşünüyorum, işte ben hep o anlarda yaşamak istiyorum aslında. neyse çok uzattım. benim bu durumumla ilgili her yoruma açığım görüşlerinizi esirgemezseniz çok memnun olurum...

    ve son olarak lütfen sizden tek ricam bunları bir teselli veya ilgi çekme, kendimi acındırma gibi amaçlarla yaptığımı düşünmeyin. gerçekten orjinal bir fikir ve somut çözümler aramak için açtım konuyu. ne olacak benim halim yorumlayın abilerim ablalarım :RpS_blushing:

  • #2
    Daha once boylelerine rastlamasam sana `sevgili pesine bu kadar dusulur mu kafa yorulur mu ` derdim ama ne beterlerine rastladim seninki ne ki
    Bu arada nedense hep ayni yaslarda hep ayni sorunlari yasayan bir milletiz
    Baska ulkelerde var mi cok merak ediyorum harbiden, yurtdisinda uzun sure yasayip ta bu gibi durumlari gozleyebilen kimse yok mu aydinlatsin beni ?
    Oralarda da ergenlige giren gencler sevgili diye kendini yiyip bitiriyor mu, aynstayn gibi oturup bu konuyu gunlerce dusunuyor mu cok merak ediorum
    Çalışmadan,yorulmadan,öğrenmeden rahat yaşama yollarını aramayı itiyat haline getirmiş milletler evvela haysiyetlerini,sonra hürriyetlerini ve daha sonra istiklallerini kaybetmeye mahkumdur.
    Mustafa Kemal ATATÜRK
    Asperger bir kız arkadaşım olsun isterdim,
    kalk gidiyoruz dediğimde nereye diye sormayan,
    karavanımın hanımı olan




    01101110011110100111010000100000011110010110100101 1100100110110101101001011000100110010101110011

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: asperger View Post
      Daha once boylelerine rastlamasam sana `sevgili pesine bu kadar dusulur mu kafa yorulur mu ` derdim ama ne beterlerine rastladim seninki ne ki
      Bu arada nedense hep ayni yaslarda hep ayni sorunlari yasayan bir milletiz
      Baska ulkelerde var mi cok merak ediyorum harbiden, yurtdisinda uzun sure yasayip ta bu gibi durumlari gozleyebilen kimse yok mu aydinlatsin beni ?
      Oralarda da ergenlige giren gencler sevgili diye kendini yiyip bitiriyor mu, aynstayn gibi oturup bu konuyu gunlerce dusunuyor mu cok merak ediorum
      ergenlikle ilgili olabilir. ama tamamen bu sebeple olmadığına eminim. çok değil iki ay öncesine kadar, kızla tanışmadan önce - belki de bu duyguyu daha önce hiç yaşamadığımdan hiç bu tür kaygılarım yoktu. şimdi ise bunun için iki tane güçlü nedenim var, karşılıklı aşk duygusunu-sevilip sevme hislerini tekrar yaşamak istemek ve o'nu unutmak

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: schopenhauer35 View Post
        ergenlikle ilgili olabilir. ama tamamen bu sebeple olmadığına eminim. çok değil iki ay öncesine kadar, kızla tanışmadan önce - belki de bu duyguyu daha önce hiç yaşamadığımdan hiç bu tür kaygılarım yoktu. şimdi ise bunun için iki tane güçlü nedenim var, karşılıklı aşk duygusunu-sevilip sevme hislerini tekrar yaşamak istemek ve o'nu unutmak
        Hicbir zaman o ilk hissettigin duuygulari hissedemeyeceksin, belki de ilk hakkimi oyle kullanmasaymisim diyceksin
        Simdi hindi gibi dusunmek yerine sana uygun bi kiz bul ve onunla cik, sonuclarini burada da paylas bakayim tahmin ettigim gibi mi olcak..
        Çalışmadan,yorulmadan,öğrenmeden rahat yaşama yollarını aramayı itiyat haline getirmiş milletler evvela haysiyetlerini,sonra hürriyetlerini ve daha sonra istiklallerini kaybetmeye mahkumdur.
        Mustafa Kemal ATATÜRK
        Asperger bir kız arkadaşım olsun isterdim,
        kalk gidiyoruz dediğimde nereye diye sormayan,
        karavanımın hanımı olan




        01101110011110100111010000100000011110010110100101 1100100110110101101001011000100110010101110011

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: asperger View Post
          Hicbir zaman o ilk hissettigin duuygulari hissedemeyeceksin, belki de ilk hakkimi oyle kullanmasaymisim diyceksin
          Simdi hindi gibi dusunmek yerine sana uygun bi kiz bul ve onunla cik, sonuclarini burada da paylas bakayim tahmin ettigim gibi mi olcak..
          öyle bul demesi kadar kolay olsa zaten bu konuyu açmazdım nasıl bulacam o kızı ben

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: schopenhauer35 View Post
            öyle bul demesi kadar kolay olsa zaten bu konuyu açmazdım nasıl bulacam o kızı ben
            Ben bulayim sana konuyu editlerim ek dosyadan indirirsin kizi
            Çalışmadan,yorulmadan,öğrenmeden rahat yaşama yollarını aramayı itiyat haline getirmiş milletler evvela haysiyetlerini,sonra hürriyetlerini ve daha sonra istiklallerini kaybetmeye mahkumdur.
            Mustafa Kemal ATATÜRK
            Asperger bir kız arkadaşım olsun isterdim,
            kalk gidiyoruz dediğimde nereye diye sormayan,
            karavanımın hanımı olan




            01101110011110100111010000100000011110010110100101 1100100110110101101001011000100110010101110011

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: asperger View Post
              Ben bulayim sana konuyu editlerim ek dosyadan indirirsin kizi
              :d internet yavaş boyutu yüksek olmasın ama

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: schopenhauer35 View Post
                :d internet yavaş boyutu yüksek olmasın ama
                Yok yok merak etme kilobayti gececek akla rastlamadim cogusunda
                Çalışmadan,yorulmadan,öğrenmeden rahat yaşama yollarını aramayı itiyat haline getirmiş milletler evvela haysiyetlerini,sonra hürriyetlerini ve daha sonra istiklallerini kaybetmeye mahkumdur.
                Mustafa Kemal ATATÜRK
                Asperger bir kız arkadaşım olsun isterdim,
                kalk gidiyoruz dediğimde nereye diye sormayan,
                karavanımın hanımı olan




                01101110011110100111010000100000011110010110100101 1100100110110101101001011000100110010101110011

                Yorum

                İşleniyor...
                X