Duyuru

Collapse
No announcement yet.

bişeyi farkettim

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • bişeyi farkettim

    Hayatta istediğim bazı şeyler olmadı iş güç eş filan ama şimdi sakat olup en büyük hayali yuruyebilmek olan var felçli olup en çok istediği hareket edebilmek olan var veya özgür olmayıp en çok istediği özgür olmak olan var yeter ki bu istediğim olsun işim gucum olmasın hicbiseyim olmasın ama özgür olayım tekrar hareket edebileyim ölümden kurtulabileyim hayatta kalabileyim yeter ki hayatta kalayım sıfırdan başlarım bütün servetim olmasın varsin vs diyenler vardır. Onları düşününce halime şükür diyorum sukurler olsun en azından hayattayim saglikliyim psikolojik sorunlarimin büyük kısmını astim hürüm vs. Daha aklıma gelmeyen daha ne kadar olumlu şey vardır
    push push. you. can do it!

  • #2
    sevdim pozitif düşünceler güzeldir..açar parlar yazı getirir..

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: ozguryasar View Post
      sevdim pozitif düşünceler güzeldir..açar parlar yazı getirir..
      Olumlu düşünce insana yaşam enerjisi veriyor sanki
      push push. you. can do it!

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: situation View Post
        Olumlu düşünce insana yaşam enerjisi veriyor sanki
        Herhalde situ..ben niçin enerjikim sanıyorsun..))))))Çok hasta ve anksiyeteli zamanlarımda o kadar çok acı çektimki, nefes almak bile benim için işkenceydi.Bu nedenle aldığım her sağlıklı nefes için Rabbime binlerce kez şükrediyorum..hiçbir dileğim/isteğim olmasa bile bu hayatta sağlıklı bir nefes almak her şeye bedel benim için.Hastalık ve kötü gün görmemiş olan kişiler nedense sağlıklı olmanın hiç değerini bilemezler.
        Başına gelen eziyetler artıyor değil mi...
        Buğdayı başak olsun diye toprağa attılar,
        Değirmende un olsun diye ezdiler,
        Ekmek oldu dişleri ile ezdiler,
        EZİL Kİ CAN OLASIN..CAN VERESİN...

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: Gülben View Post
          Herhalde situ..ben niçin enerjikim sanıyorsun..))))))Çok hasta ve anksiyeteli zamanlarımda o kadar çok acı çektimki, nefes almak bile benim için işkenceydi.Bu nedenle aldığım her sağlıklı nefes için Rabbime binlerce kez şükrediyorum..hiçbir dileğim/isteğim olmasa bile bu hayatta sağlıklı bir nefes almak her şeye bedel benim için.Hastalık ve kötü gün görmemiş olan kişiler nedense sağlıklı olmanın hiç değerini bilemezler.
          çok çok haklısın gülben
          mutluluğun sırrı bu sanırım
          push push. you. can do it!

          Yorum

          İşleniyor...
          X