Hayatta istediğim bazı şeyler olmadı iş güç eş filan ama şimdi sakat olup en büyük hayali yuruyebilmek olan var felçli olup en çok istediği hareket edebilmek olan var veya özgür olmayıp en çok istediği özgür olmak olan var yeter ki bu istediğim olsun işim gucum olmasın hicbiseyim olmasın ama özgür olayım tekrar hareket edebileyim ölümden kurtulabileyim hayatta kalabileyim yeter ki hayatta kalayım sıfırdan başlarım bütün servetim olmasın varsin vs diyenler vardır. Onları düşününce halime şükür diyorum sukurler olsun en azından hayattayim saglikliyim psikolojik sorunlarimin büyük kısmını astim hürüm vs. Daha aklıma gelmeyen daha ne kadar olumlu şey vardır
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
bişeyi farkettim
Collapse
X
-
Herhalde situ..ben niçin enerjikim sanıyorsun..Orjinal yazı sahibi: situation View PostOlumlu düşünce insana yaşam enerjisi veriyor sanki
))))))Çok hasta ve anksiyeteli zamanlarımda o kadar çok acı çektimki, nefes almak bile benim için işkenceydi.Bu nedenle aldığım her sağlıklı nefes için Rabbime binlerce kez şükrediyorum..hiçbir dileğim/isteğim olmasa bile bu hayatta sağlıklı bir nefes almak her şeye bedel benim için.Hastalık ve kötü gün görmemiş olan kişiler nedense sağlıklı olmanın hiç değerini bilemezler.
Başına gelen eziyetler artıyor değil mi...
Buğdayı başak olsun diye toprağa attılar,
Değirmende un olsun diye ezdiler,
Ekmek oldu dişleri ile ezdiler,
EZİL Kİ CAN OLASIN..CAN VERESİN...
Yorum
-
çok çok haklısın gülbenOrjinal yazı sahibi: Gülben View PostHerhalde situ..ben niçin enerjikim sanıyorsun..
))))))Çok hasta ve anksiyeteli zamanlarımda o kadar çok acı çektimki, nefes almak bile benim için işkenceydi.Bu nedenle aldığım her sağlıklı nefes için Rabbime binlerce kez şükrediyorum..hiçbir dileğim/isteğim olmasa bile bu hayatta sağlıklı bir nefes almak her şeye bedel benim için.Hastalık ve kötü gün görmemiş olan kişiler nedense sağlıklı olmanın hiç değerini bilemezler. 
mutluluğun sırrı bu sanırım
push push. you. can do it!
Yorum

Yorum