Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yurt dişina gitmek

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Yurt dişina gitmek

    belli bi mesleğim yok ingilizcem orta düzey:P bir an önce gitmek istiyorum pasaportum felan yok gerekirse orda sokakda yatarım yterki şu ğlkeden gidim... varmı bi bilginiz ?

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: saplantiliask View Post
    belli bi mesleğim yok ingilizcem orta düzey:P bir an önce gitmek istiyorum pasaportum felan yok gerekirse orda sokakda yatarım yterki şu ğlkeden gidim... varmı bi bilginiz ?
    kaldırımlar aynı; balgam miktarı hariç. burada da sürünebilirsin. ziraat mühendisliği okuduysan avustralya ya göçmenlik için başvur. giden arkadaşımdan bilirim.

    Yorum


    • #3
      Senin madalyonun öteki yüzü diye bi'şeyden hiç haberin olmadı zannımca') Ben buna talibim de; bu bana uygun mu diye bi' düşünmek gerek... İstersen; başka kıtaya git. Düzelmesini umduğun her ne ise; sen aynı kafayı yanında gezdirdiğin sürece hiçbir şey değişmeyecek ... Sorunları değiştiremeyiz evet; sorunlarımızla olan ilişkilerimizi değiştirebiliriz ... Üstelik sınır kapısı dahi değiştirmeden...

      Yorum


      • #4
        benim derdim ülkeyle değil ki.. sevdiğim kişi bu topraklarda onla aynı ülkede yaşamak ızdırab veriyor, zaman demeyin 5 yıl oldu gitgide kötü oluyor kendime zarar vermektense gitmeyi tercih ederim. ne yapsa seviyorum ne yapsam seviyorum.

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: saplantiliask View Post
          benim derdim ülkeyle değil ki.. sevdiğim kişi bu topraklarda onla aynı ülkede yaşamak ızdırab veriyor, zaman demeyin 5 yıl oldu gitgide kötü oluyor kendime zarar vermektense gitmeyi tercih ederim. ne yapsa seviyorum ne yapsam seviyorum.
          sevmiyorsun!

          yenilgiyi hazmedemiyorsun. aklını kullan!

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: saplantiliask View Post
            belli bi mesleğim yok ingilizcem orta düzey:P bir an önce gitmek istiyorum pasaportum felan yok gerekirse orda sokakda yatarım yterki şu ğlkeden gidim... varmı bi bilginiz ?

            valla usta bence gitmeden önce 2 kere düşün bence....
            bak şmdi uzaktan davulun sesi hoş gelirmiş bizim peder almanyada 3 ay kaldı anlatıyor orada yaşamak zor
            1. dil bilmen lazım
            2-iyibir işin mesleğin olmas lazm
            v.s.. v.s....
            bak usta ben elektronik teknisyeniyim türkiye şartlarında iyi bir mesleğim var bende senin gibi bir ara yurt dışına japonyaya gitmeyi kafaya taktım intenetten araştırdım felan o tip ülkelerde yaşamanın zorluğunu görünce vazgeçtim ve sana şunu söylim eğer elinde geçerli bir mesleğin sanatın yoksa orda resmen sürünürsün. çünkü Avrupa ülkelerinde para kazanan iş bulan adamlar hep elinde mesleği olanlar mesleği olmayanlar genelde getir götür işi yapıyorlar ona göre düşün.....

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: saplantiliask View Post
              benim derdim ülkeyle değil ki.. sevdiğim kişi bu topraklarda onla aynı ülkede yaşamak ızdırab veriyor, zaman demeyin 5 yıl oldu gitgide kötü oluyor kendime zarar vermektense gitmeyi tercih ederim. ne yapsa seviyorum ne yapsam seviyorum.
              Şu adamları sevdiğiniz kadar; azıcık fazla da kendinizi sevseydiniz ah!.. Adam kendine yeni bir hayat kurmanın arifesinde... Sen kendi hayatınla ilgili kritik bir kararı yine onun hayatına paralel olarak alıyorsun... Off çok kızıyorum şu an sana ben yah!

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: poyraz_ View Post
                valla usta bence gitmeden önce 2 kere düşün bence....
                bak şmdi uzaktan davulun sesi hoş gelirmiş bizim peder almanyada 3 ay kaldı anlatıyor orada yaşamak zor
                1. dil bilmen lazım
                2-iyibir işin mesleğin olmas lazm
                v.s.. v.s....
                bak usta ben elektronik teknisyeniyim türkiye şartlarında iyi bir mesleğim var bende senin gibi bir ara yurt dışına japonyaya gitmeyi kafaya taktım intenetten araştırdım felan o tip ülkelerde yaşamanın zorluğunu görünce vazgeçtim ve sana şunu söylim eğer elinde geçerli bir mesleğin sanatın yoksa orda resmen sürünürsün. çünkü Avrupa ülkelerinde para kazanan iş bulan adamlar hep elinde mesleği olanlar mesleği olmayanlar genelde getir götür işi yapıyorlar ona göre düşün.....

                bendede meslek de yok..ama belki oryantal dnas ypapbilirim oralarda bu dans el üstünde tutuluoyr biliyorsun ! tek becerim dans.

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: ELizz View Post
                  Şu adamları sevdiğiniz kadar; azıcık fazla da kendinizi sevseydiniz ah!.. Adam kendine yeni bir hayat kurmanın arifesinde... Sen kendi hayatınla ilgili kritik bir kararı yine onun hayatına paralel olarak alıyorsun... Off çok kızıyorum şu an sana ben yah!
                  düşününce çok zavalı bir durumda olduğumun farkındayım da ne aile ne dost sevgisi olmayıp ona vurulunca böyle oldu öyle düşün.

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: Persona Grata View Post
                    sevmiyorsun!

                    yenilgiyi hazmedemiyorsun. aklını kullan!
                    beni redden ne ilk nede son kişi..

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: saplantiliask View Post
                      düşününce çok zavalı bir durumda olduğumun farkındayım da ne aile ne dost sevgisi olmayıp ona vurulunca böyle oldu öyle düşün.
                      Yah deme öyle lütfen estagfirullah... Ona vurulmamışsın.. ondan ummuşsun...

                      Yorum


                      • #12
                        Yurtdışına gitmekle iyi mi edeceğini düşünüyorsun.Hayat maalesef ki darbelerle dolu.Oraya gittiğin zaman oradada seni başka üzen olaylar çıkarsa ne olacak?Mesleğinde yok,gerçekten düşünerek karar ver.

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: Bülbül View Post
                          Yurtdışına gitmekle iyi mi edeceğini düşünüyorsun.Hayat maalesef ki darbelerle dolu.Oraya gittiğin zaman oradada seni başka üzen olaylar çıkarsa ne olacak?Mesleğinde yok,gerçekten düşünerek karar ver.
                          nikini değiştir kardeşim. persona grata yı almamış olsam, ''cins'' nikini alırdım. şaka yapmıyorum.

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: Persona Grata View Post
                            nikini değiştir kardeşim. persona grata yı almamış olsam, ''cins'' nikini alırdım. şaka yapmıyorum.
                            İlkten anlamıştım,avatarım zannettim.Nikimi "bülbül" koymamın birinci nedeni kullanmak istediğim kullanıcı nikinin olmuş olması,ikinci nedenide aklıma gelen bu olması "cins" fena değilmiş .

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: saplantiliask View Post
                              beni redden ne ilk nede son kişi..
                              Birini unutucam diye illa ülkenin terketmene gerek yok .Kalk uzak bir yere git olsun bitsin .Hiç olmazsa buralarda aynı dili konuşuyor ,aynı kültürü paylaşıyorsun .

                              Yabancı dilin ,mesleğin yokken (hele hele vize isteyen ) başka bir ülkeye gidebilmen çok zor .Hadi diyelimki bir şekilde gittin orada yaşamak çokmu kolay zannediyorsun .

                              Aklını başına toplayıp en kısa zamanda bu durumdan sıyrıl .

                              Ayrıca mademki ne ilk ,ne de son defa yalnız kalıyorsun bu durumda çok daha kolay atlatacağına inanıyorum .

                              Yeterki biraz silkin ,kendine gel .
                              ANCAK ANLATABİLDİGİNİZ KADAR , ANLAYABİLİRİM .

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X