................................
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
1 Sene Oldu Kayıt Olalı...
Collapse
X
-
1 Sene Oldu Kayıt Olalı...
Last edited by dertli biri; 21-05-2021, 01:16 AM.''bilirim, gidenlerle ölünmez ama kalanlarla da yaşanmıyor''18.12.2012 - 2015©
Etiketler: Yok
-
Bende bazen çok düşünüyorum,yaşlanmak istemiyorum ve bundan dolayı çok sinirim bozulduğu bir dönem oldu ama anladımki her yaşın bir güzelliği var.Bırak cildimiz yaşlansın,o anları seve seve,doya doya tadalım.Kaç yaşında olursan ol hayatın güzelliğine koşalım.Önemli olan yaş veya yaşlanmak değil,insan isterse cildi baya bir zaman hiç değişmemişsin dedirtecek Allah'ın yarattığı güzel kaynakları kullanır.Bu önemli değildir ya önemli olan ruhumuzu genç hissetmek önemli.Ben kendi ruhumu 40 yaşında hissediyorum ama 50 yaşında olan bir insan ben hala 18 imde hissediyorum diyebiliyor.Tamamen renklilik katmak bizde aslında.Neyse sanada bir sürü şey katmış forum,ne güzel.Bunun devamı olsun dileğimle.Hayatında daha çok düşüncelerine şekil vericeksin.Umarım 2014 yılı senin için bir ışık olur
Bu ışık bütün her şeyin anahtarı olur umarım
-
Zaten zamanın bu kısmını düşünmüyor muyuz?Arada sırada hep ne çabuk zaman geçiyor,bir ömür daha gitti düşüncesi var.Ama tabi ne yapacan hayatın kanunu bu.
2014 yılı dememin sebebi sorunlarınızın bu zamandan itibaren tek tek çözüme kavuşması,sonrası huzur ve mutluluk.
Yorum
-
genç hayatın akışını değiştirmek olağan üstü bir güç ister
bizler olağan insanlarız
insanların düşüncelerini fikirlerini vs. değiştirmeye çalışma bırak oldukları gibi kalsın sen yapmak istediğini yap
kime ne olacağını filan düşünmek bizim sandığımız kadar basit değil işin içinde tüm insanların duyguları, insanların evrimsel devamı, insanlar arasındaki fark vs. birçok etken / boyut var
insanların hepsi aynı olsaydı insanlar arılar, karıncalar gibi sosyetik canlılar olurdu ve insanlar gelişemezdi
sevmek istiyorsan sev gerisini hayatın akışına bırak
farklı olduğunu sanma insanların hepsi farklıdır
normal insan diye birşey olamaz
sen kendini anormal sanıp üzülme yada üzülerek bir farkta sen kat
Yorum
-
Yalnız doğdum, yalnız öleceğim.... İşte olayın özü bu. bunu biliyorsan zaten sorun yok. İnsanlar bir saniyede terkeder birbirini. Hele bu devirde, saniye bile sürmez. Hayatında asla tek dala tutunma, tek noktaya yatırım yapma. Alternatiflerin olsun, uğraşların, meşguliyetlerin ve belli bir çevren. Tek insana endekslenirsen ayrılıklarda yıkılırsın benim gibi.Orjinal yazı sahibi: dertli biri
hiçbir beklentim olmadan yapıyorum bunları. gönül işlerine gelirsek ne olacağını tahmin edebiliyorum. büyük ihtimalle 1-2 ay sonra birini bulacak ve sevgili olacak. ben de uzaktan bakarım artık. ilaçlarıma devam ederim ne yapayım. aslında tek taraflı ve gizli olması daha iyi. çünkü eğer sevgimi itiraf edersem benden uzaklaşma ihtimali var. bu riski göze alamam... yalnız doğdum yalnız öleceğim.
Yorum

Yorum