Duyuru

Collapse
No announcement yet.

1 Sene Oldu Kayıt Olalı...

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • 1 Sene Oldu Kayıt Olalı...

    ................................
    Last edited by dertli biri; 21-05-2021, 01:16 AM.
    ''bilirim, gidenlerle ölünmez ama kalanlarla da yaşanmıyor''
    18.12.2012 - 2015
    ©


  • #2
    Bende bazen çok düşünüyorum,yaşlanmak istemiyorum ve bundan dolayı çok sinirim bozulduğu bir dönem oldu ama anladımki her yaşın bir güzelliği var.Bırak cildimiz yaşlansın,o anları seve seve,doya doya tadalım.Kaç yaşında olursan ol hayatın güzelliğine koşalım.Önemli olan yaş veya yaşlanmak değil,insan isterse cildi baya bir zaman hiç değişmemişsin dedirtecek Allah'ın yarattığı güzel kaynakları kullanır.Bu önemli değildir ya önemli olan ruhumuzu genç hissetmek önemli.Ben kendi ruhumu 40 yaşında hissediyorum ama 50 yaşında olan bir insan ben hala 18 imde hissediyorum diyebiliyor.Tamamen renklilik katmak bizde aslında.Neyse sanada bir sürü şey katmış forum,ne güzel.Bunun devamı olsun dileğimle.Hayatında daha çok düşüncelerine şekil vericeksin.Umarım 2014 yılı senin için bir ışık olur Bu ışık bütün her şeyin anahtarı olur umarım

    Yorum


    • #3
      Zaten zamanın bu kısmını düşünmüyor muyuz?Arada sırada hep ne çabuk zaman geçiyor,bir ömür daha gitti düşüncesi var.Ama tabi ne yapacan hayatın kanunu bu.
      2014 yılı dememin sebebi sorunlarınızın bu zamandan itibaren tek tek çözüme kavuşması,sonrası huzur ve mutluluk.

      Yorum


      • #4
        Evet 1 dk 1 dk'dır,önemli tabiki.Bende bu zamandan itibaren o yüzden dedim Yapbozun parçaları uzaklara kaybolmadan bulmak gerek

        Yorum


        • #5
          Forumdaki katkılarından dolayı bizler sana teşekkür ederiz dertli. Zararsız, kendi halinde bir dünyan var. Platonizm de senin aşk da senin Nasıl istersen öyle sev. Kalbin ne diyorsa...

          Yorum


          • #6
            genç hayatın akışını değiştirmek olağan üstü bir güç ister
            bizler olağan insanlarız
            insanların düşüncelerini fikirlerini vs. değiştirmeye çalışma bırak oldukları gibi kalsın sen yapmak istediğini yap
            kime ne olacağını filan düşünmek bizim sandığımız kadar basit değil işin içinde tüm insanların duyguları, insanların evrimsel devamı, insanlar arasındaki fark vs. birçok etken / boyut var
            insanların hepsi aynı olsaydı insanlar arılar, karıncalar gibi sosyetik canlılar olurdu ve insanlar gelişemezdi

            sevmek istiyorsan sev gerisini hayatın akışına bırak

            farklı olduğunu sanma insanların hepsi farklıdır

            normal insan diye birşey olamaz

            sen kendini anormal sanıp üzülme yada üzülerek bir farkta sen kat

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: dertli biri


              haklısın. ama söyleyemem ki. reddedilmeyi bile bile bunu nasıl yaparım ? teşekkür ederim yardımın için.
              hayattaki herşeyi bilemeyiz bilmediğimiz çok şeyler var

              Yorum


              • #8
                Yalnız doğdum, yalnız öleceğim.... İşte olayın özü bu. bunu biliyorsan zaten sorun yok. İnsanlar bir saniyede terkeder birbirini. Hele bu devirde, saniye bile sürmez. Hayatında asla tek dala tutunma, tek noktaya yatırım yapma. Alternatiflerin olsun, uğraşların, meşguliyetlerin ve belli bir çevren. Tek insana endekslenirsen ayrılıklarda yıkılırsın benim gibi.
                Orjinal yazı sahibi: dertli biri


                hiçbir beklentim olmadan yapıyorum bunları. gönül işlerine gelirsek ne olacağını tahmin edebiliyorum. büyük ihtimalle 1-2 ay sonra birini bulacak ve sevgili olacak. ben de uzaktan bakarım artık. ilaçlarıma devam ederim ne yapayım. aslında tek taraflı ve gizli olması daha iyi. çünkü eğer sevgimi itiraf edersem benden uzaklaşma ihtimali var. bu riski göze alamam... yalnız doğdum yalnız öleceğim.

                Yorum

                İşleniyor...
                X