Arkadaşlar, şöyle bir durun we kendinize şu soruyu sorun:
Beni ben yapan Duygularım mı? Yoksa Gerçeklerim mi?
Basit gibi geliyor ama bu sizin gercek hayatınızın anahtarıdır.
Ben kendime sorduğum zamandan bu yana bendeki değişikliklerin olumlu yönde olduğunu bildiririm...
Saygılar Sevgiler bizden.....
Beni ben yapan Duygularım mı? Yoksa Gerçeklerim mi?
Basit gibi geliyor ama bu sizin gercek hayatınızın anahtarıdır.
Ben kendime sorduğum zamandan bu yana bendeki değişikliklerin olumlu yönde olduğunu bildiririm...
Saygılar Sevgiler bizden.....

Yorum