selam arkadaşlar 1 ekim den beri yani 2 aydır abilify kullanıyorum şu an 20 mg kullanıyorum 2.5 kutu bitti olumlu etkileri ne zaman başlar yan etkileri ne zaman biter? uzun süre kullanınca yan etkileri ortadan kalkıyor mu?
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
abilify ne zaman etki eder?
Collapse
X
-
öncelikle hangi tanıyla bu ilacı kullanmaya başladınız?Orjinal yazı sahibi: bilin View Postselam arkadaşlar 1 ekim den beri yani 2 aydır abilify kullanıyorum şu an 20 mg kullanıyorum 2.5 kutu bitti olumlu etkileri ne zaman başlar yan etkileri ne zaman biter? uzun süre kullanınca yan etkileri ortadan kalkıyor mu?

Yorum