merhaba.
okb yani takıntı hastalığı hakkında biraz araştırma yaptım. Belirtileri benim çocukken birebir yaşadığım şeyler.7-8 yaşlarındayken şiddetli obsesifmişim ben. kimseye anlatmazdım.Fakat nasıl geçti ve bende nasıl izler bırakmış olabilir orasını çok merak ediyorum
okb yani takıntı hastalığı hakkında biraz araştırma yaptım. Belirtileri benim çocukken birebir yaşadığım şeyler.7-8 yaşlarındayken şiddetli obsesifmişim ben. kimseye anlatmazdım.Fakat nasıl geçti ve bende nasıl izler bırakmış olabilir orasını çok merak ediyorum

,önümüze bakıyoruz artık
Yorum