Değerli ziyaretçimiz forumu tüm özellikleriyle kullanmak için lütfen kayıt olun. Forumla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için SSS bölümümüzü ziyaret edin.
Bakıyorumda her yerde tırnak içerisinde Artist ,havalı edayla gezen kızlar erkekler var.Ya bakıyorum adam okul okumamış onu geçtim doğru dürüst hiç bi birikimi yok Gyiyo bi tane yırtık pantolon hava 1500 neyine güveniyo bu insanlar acaba merak ediyorum ?
BU iyice arttı son günlerde 12 yaşındaki çocuk almış ağzınıza sakızı gören dünyayı tanımış hatmetmiş sanar öle bir eda var.
Bence batıyoruz gençlik olarak . . .
Bu yazdıklarını okuyunca, her nedense STS hatırıma geldi...
Nedenini bilmiyorum...
ben biliyorum nedenini ve bir maydanoz olarak hemen açıklayım dedim
takıntı oldu satan sende... durum budur
Allahü Teala'ya şükürler olsun benim herhangi bir takıntım yoktur, sevgili avukat
Yorum