şu an sitede olup bir zamanlar yanımda olan ve çok güzel zamanlar paylaştığım ve çok değer verdiğim bir insan var.Yoksa biliyorsunuz yazmayacağımı.
Aramızda sorunlar oldu ve hepsi gereksiz ve o saniyede yapılan çocukça davranışlardan dolayı oldu.
Şunu bil ki senin dostluğun çok değerli benim için ve hep öyle kalacak...
Bil ki senin üzülmeni istemiyorum ve bil ki bu kız seni hep sevecek
yağmurlu günde kadıköydeki arkadaş
Aramızda sorunlar oldu ve hepsi gereksiz ve o saniyede yapılan çocukça davranışlardan dolayı oldu.
Şunu bil ki senin dostluğun çok değerli benim için ve hep öyle kalacak...
Bil ki senin üzülmeni istemiyorum ve bil ki bu kız seni hep sevecek
yağmurlu günde kadıköydeki arkadaş

Yorum