orda arkadaşlarımızın arkadaşlarının etiketlenmesini görmek beni sinir ediyo seçme haberlerde çünkü gıcık olduğm insanlar var geçmişten zaten eklemedim de sinir oluyorum onlara
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
facebook a sinir olmaya başladım
Collapse
X
-
Re: facebook a sinir olmaya başladım
Zaten sinir olacakmışsın; ama neye sinir olacağını arıyormuşsun. sonunda bulmuşsun, gibi geldi bana.Orjinal yazı sahibi: destiny89orda arkadaşlarımızın arkadaşlarının etiketlenmesini görmek beni sinir ediyo seçme haberlerde çünkü gıcık olduğm insanlar var geçmişten zaten eklemedim de sinir oluyorum onlara
Yorum
-
Re: facebook a sinir olmaya başladım
Orjinal yazı sahibi: snowmanZaten sinir olacakmışsın; ama neye sinir olacağını arıyormuşsun. sonunda bulmuşsun, gibi geldi bana.Orjinal yazı sahibi: destiny89orda arkadaşlarımızın arkadaşlarının etiketlenmesini görmek beni sinir ediyo seçme haberlerde çünkü gıcık olduğm insanlar var geçmişten zaten eklemedim de sinir oluyorum onlara
evet oldum olası sevmem hiçbirini lise hayatım çok kötü geçti
Yorum
-
Re: facebook a sinir olmaya başladım
Orjinal yazı sahibi: destiny89Orjinal yazı sahibi: snowmanZaten sinir olacakmışsın; ama neye sinir olacağını arıyormuşsun. sonunda bulmuşsun, gibi geldi bana.Orjinal yazı sahibi: destiny89orda arkadaşlarımızın arkadaşlarının etiketlenmesini görmek beni sinir ediyo seçme haberlerde çünkü gıcık olduğm insanlar var geçmişten zaten eklemedim de sinir oluyorum onlara
evet oldum olası sevmem hiçbirini lise hayatım çok kötü geçti
kendini seviyor musun
Yorum
-
yok o öyle değil biz arkadaslarımızı eskileri bulduk eskilerde ne güzel günlerimiz olmus onları anıp mutlu oluyoruz
amacı buzate n
hangi bara gittm kaç kişiydik nerde tatil yaptım kimkime dumduma
ayol kimsenin gizl,i, saklı bişi kalmadı teshir hepsi
ama seviyorum arkadaslar sonucta orası bizim dünyamızı masaüstünden yönetiyo
o nedenle sizi huzursuz eden seylere takılmayın
Yorum


Yorum