Duyuru

Collapse
No announcement yet.

facebook a sinir olmaya başladım

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • facebook a sinir olmaya başladım

    orda arkadaşlarımızın arkadaşlarının etiketlenmesini görmek beni sinir ediyo seçme haberlerde çünkü gıcık olduğm insanlar var geçmişten zaten eklemedim de sinir oluyorum onlara

  • #2
    Boş ver gitsin arkadaşım. Zaten sanal dünyadaki arkadaşlıkların çoğu yalan ve gösterişten ibaret. Ben de zaten pek girmiyorum artık bu tip sitelere.

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: maviyesil
      Boş ver gitsin arkadaşım. Zaten sanal dünyadaki arkadaşlıkların çoğu yalan ve gösterişten ibaret. Ben de zaten pek girmiyorum artık bu tip sitelere.
      bunlar benim liseden arkilerim

      Yorum


      • #4
        Cahilliğimi mazur görün arkilerim ne demek?
        Hayat Dediğin, Allah İçin Değilse; Ne Çıkar Kainat Önünde Eğilse!...

        Yorum


        • #5
          [quote="sevde_"]Cahilliğimi mazur görün arkilerim ne demek?[/quote arkadaşlarımın kısaltılmassssı

          Yorum


          • #6
            Re: facebook a sinir olmaya başladım

            Orjinal yazı sahibi: destiny89
            orda arkadaşlarımızın arkadaşlarının etiketlenmesini görmek beni sinir ediyo seçme haberlerde çünkü gıcık olduğm insanlar var geçmişten zaten eklemedim de sinir oluyorum onlara
            Zaten sinir olacakmışsın; ama neye sinir olacağını arıyormuşsun. sonunda bulmuşsun, gibi geldi bana.

            Yorum


            • #7
              Re: facebook a sinir olmaya başladım

              Orjinal yazı sahibi: snowman
              Orjinal yazı sahibi: destiny89
              orda arkadaşlarımızın arkadaşlarının etiketlenmesini görmek beni sinir ediyo seçme haberlerde çünkü gıcık olduğm insanlar var geçmişten zaten eklemedim de sinir oluyorum onlara
              Zaten sinir olacakmışsın; ama neye sinir olacağını arıyormuşsun. sonunda bulmuşsun, gibi geldi bana.
              evet oldum olası sevmem hiçbirini lise hayatım çok kötü geçti

              Yorum


              • #8
                bende sinr oluorm bu face e benmde lıse hayatm kotuye gıdıorr xS
                <div>bır derdım var artık tutamam ıcımde gıtsem nereye kadar kalsam neye yarar hıc anlatamadım hıc anlamadılar</div><br />

                Yorum


                • #9
                  Bende bu aralar pek face de takılmıyorum.

                  Yorum


                  • #10
                    Haberler sekmesini kaldır ayarlardan olsun bitsin..

                    Yorum


                    • #11
                      Re: facebook a sinir olmaya başladım

                      Orjinal yazı sahibi: destiny89
                      Orjinal yazı sahibi: snowman
                      Orjinal yazı sahibi: destiny89
                      orda arkadaşlarımızın arkadaşlarının etiketlenmesini görmek beni sinir ediyo seçme haberlerde çünkü gıcık olduğm insanlar var geçmişten zaten eklemedim de sinir oluyorum onlara
                      Zaten sinir olacakmışsın; ama neye sinir olacağını arıyormuşsun. sonunda bulmuşsun, gibi geldi bana.
                      evet oldum olası sevmem hiçbirini lise hayatım çok kötü geçti

                      kendini seviyor musun
                      http://www.mestwebtasarim.com

                      Yorum


                      • #12
                        facebook benim gibilere göre deilmiş,,onu anladım ve kapattım hesabımı..bu dünya üzerindeki diğer şeylerde de olduğu gibi gerçek anlamda yaşayanlar içinmiş face'de..yaşatmaya çalışanlar için deil!!..

                        Yorum


                        • #13
                          yok o öyle değil biz arkadaslarımızı eskileri bulduk eskilerde ne güzel günlerimiz olmus onları anıp mutlu oluyoruz

                          amacı buzate n
                          hangi bara gittm kaç kişiydik nerde tatil yaptım kimkime dumduma

                          ayol kimsenin gizl,i, saklı bişi kalmadı teshir hepsi

                          ama seviyorum arkadaslar sonucta orası bizim dünyamızı masaüstünden yönetiyo

                          o nedenle sizi huzursuz eden seylere takılmayın

                          Yorum


                          • #14
                            bonnıe

                            yazılarını alkıslıyorum

                            Yorum


                            • #15
                              yakın bir gelecekte yatak odalarımıza kadar girecek bu booktan şeyler
                              durum vahim :P :P : :P

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X