Duyuru

Collapse
No announcement yet.

psikoterapi bu kadar yalan olmamalı! :)

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • psikoterapi bu kadar yalan olmamalı! :)

    maddi imkanlarım iyi olduğu için geçmişte çok psikoterapi deneyimi yaşadım!
    fakat psikoterapi deneyimlerim hep olumsuz oduğu için psikoterapi palavra deyip psikoterapiyi çöpe attım.
    10 yıldan fazla bi süredir bende psikoterapi yok.
    fakat yabancı kaynaklara baktığımda her psikiyatrik hastalık için psikoterapi bahsi var.
    evet psikoterapi diye bi şey var ama türkiyede yok!
    türk psikoterapist müsveddesine çuval dolusu para veriyon ve havanı alıyon!

  • #2
    terapiyi ne kadar süre aldınız ve kaç farklı uzmandan yardım aldınız ? bir yanlışı tüm meslektaşlara yüklemeniz sizce sağlıklı mı ?

    Yorum


    • #3
      ben 3 doktordan terapi aldım. üniversite hastanesinde, ssk psikiyatri kliniğinde, bir vakıfta. terapiye hiç para vermedim. yararlı da oldu, memnun kaldım 3 ünden de.hastane yatışlarımda yapılan grup terapiler de sosyal fobiyi azalttı, topluluk için de ilk kez grup terapilerde konuşmaya başladım.

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: zealist View Post
        terapiyi ne kadar süre aldınız ve kaç farklı uzmandan yardım aldınız ? bir yanlışı tüm meslektaşlara yüklemeniz sizce sağlıklı mı ?
        aslında haklısnız. espri olsun diye yazdım!
        mesele şu ki ben terapiden hoşlanmıyorum çünkü bence olay organilk!
        freud kalkıp gelip bana terapi teklfi etse onu bile istemem!

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: macabre View Post
          ben 3 doktordan terapi aldım. üniversite hastanesinde, ssk psikiyatri kliniğinde, bir vakıfta. terapiye hiç para vermedim. yararlı da oldu, memnun kaldım 3 ünden de.hastane yatışlarımda yapılan grup terapiler de sosyal fobiyi azalttı, topluluk için de ilk kez grup terapilerde konuşmaya başladım.
          macabre , insan kendi kendine terapi yapamaz mı? "Telkin" denir ya.

          Yorum


          • #6
            elbette yapabilir. ağır durumda olmamak kaydıyla yapabilir. ağır depresyonda telkin yapacak kadar kafa çalışmaz. karanlıkta kalınmıştır herbakımdan.

            bazı ruhsal sıkıntılarda terapi yapılamaz, terapiye cevap vermeyecektir çünkü hasta.

            zengin düşünebilmek gerekir kendi kendine terapi için.

            telkin ve terapi farklı gibi. son yıllarda sürekli dua okuyarak sakinleştiriyorum kendimi. inanç, her ne tür inanç olursa olsun, iyileştirici oluyor.

            Yorum


            • #7
              doğru terapiye ihtiyaç duyan doğru kişilere yapılması gerekir terapi ama bakıyoruz günümüzde parası olanlar sırf fantazi olsun diye terapiye gidiyorlar

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: hamilton10 View Post
                doğru terapiye ihtiyaç duyan doğru kişilere yapılması gerekir terapi ama bakıyoruz günümüzde parası olanlar sırf fantazi olsun diye terapiye gidiyorlar
                aynen! benim için de terapi bir fantazi idi!
                terapistim ile aşk yaşamak istedim ama olmadı aşkım karşılıksız kaldı!
                ve ben de bütün terapistlere küstüm!

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: ortega View Post

                  aynen! benim için de terapi bir fantazi idi!
                  terapistim ile aşk yaşamak istedim ama olmadı aşkım karşılıksız kaldı!
                  ve ben de bütün terapistlere küstüm!


                  bayan terapistlere aşık olmak çok yüksek bir ihtimal bende olabilirim çok doğal bu

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: hamilton10 View Post



                    bayan terapistlere aşık olmak çok yüksek bir ihtimal bende olabilirim çok doğal bu

                    hiç tavsiye etmem çünkü insan çok fena kafayı yiyo!
                    tesadüfen terapistimin bir de sevgilisi olunca neredeyse katil olacaktım ya da intihar edecktim ve mecburen terapiyi terk ettim!
                    ve bu bayan terpiste bugünün parasına dönüştürürsek:
                    bugün bu tür terapistlerin seans ücreti yaklaşık 400-500 lira.
                    ve ben bu terapistle iki yıl içinde 60-70 görüşme yaptım.
                    bu terapiye bir servet yatırdım ve sonunda sadece kafayı yedim!

                    Yorum


                    • #11
                      ortega sen zamparalık yapamazsın bunu sana daha öncede söyledim ama yapmak istiyorsun eğlenceli birşey buna da saygı duyuyorum hee ağzın çok iyi laf yapıyor makara kukara adamsın o ayrı tabi arabanda varmıs buda bir artı renault fluence

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: hamilton10 View Post
                        ortega sen zamparalık yapamazsın bunu sana daha öncede söyledim ama yapmak istiyorsun eğlenceli birşey buna da saygı duyuyorum hee ağzın çok iyi laf yapıyor makara kukara adamsın o ayrı tabi arabanda varmıs buda bir artı renault fluence
                        yav bende acaip araba tutkusu var. renoyu alalı daha 7 ay oldu ama güvenilk nedeniyle volvoya aşık oldum!
                        yeni volvolarda devrim niteliğinde bir güvenlik sistemi otomatik fren sistemi var.
                        yani sen frene basmakta gecikirsen hemen otomatik fren sistemi devreye giriyor ve yeni volvolar hiç bir şeye çarpmıyor!

                        hemen değil ama 2-3 yıl içinde bir volvo s60 alacağım:

                        http://www.volvocars.com/tr/all-cars...s/default.aspx

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: ortega View Post

                          yav bende acaip araba tutkusu var. renoyu alalı daha 7 ay oldu ama güvenilk nedeniyle volvoya aşık oldum!
                          yeni volvolarda devrim niteliğinde bir güvenlik sistemi otomatik fren sistemi var.
                          yani sen frene basmakta gecikirsen hemen otomatik fren sistemi devreye giriyor ve yeni volvolar hiç bir şeye çarpmıyor!

                          hemen değil ama 2-3 yıl içinde bir volvo s60 alacağım:

                          http://www.volvocars.com/tr/all-cars...s/default.aspx

                          Anlamadığım şey, bir konu açıyorsunuz faydalı olabilir diye giriyorum. Sayfanın başındaki muhabbetle sonundaki nasıl bu kadar aykırı olabilir ya. Sanırım ben anlamıyorum bu forumlardan..

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: ortega View Post

                            yav bende acaip araba tutkusu var. renoyu alalı daha 7 ay oldu ama güvenilk nedeniyle volvoya aşık oldum!
                            yeni volvolarda devrim niteliğinde bir güvenlik sistemi otomatik fren sistemi var.
                            yani sen frene basmakta gecikirsen hemen otomatik fren sistemi devreye giriyor ve yeni volvolar hiç bir şeye çarpmıyor!

                            hemen değil ama 2-3 yıl içinde bir volvo s60 alacağım:

                            http://www.volvocars.com/tr/all-cars...s/default.aspx


                            bende hiç araba sevmem bedava verseler almam hiç ilgimi çekmiyor otopark sorunu yol verme kavgası trafik kaza bir sürü sorunu var

                            Yorum


                            • #15
                              ilhan abi nerelerdesin

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X