kahrolsun teknoloji. yaşasın doğal yaşam. bugün mutlu oldum, herkes şaşkoloza bağladı. kesintiye devam hükümet!
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
elektrikler gitti, hayatımı yaşadım
Collapse
X
-
Bence hiçte iyi olmadı kesinti .
Eger önceden haber verilmiş olsaydı insanlar da ona gore önlemlerini alır mağdur olmazlardı .Bir çok kişi yollarda kaldı ,bir çok uretim durdu buda çok buyuk zararlara neden oldu.Tek tesellimiz hayat kayıplarının olmaması .
Tabi ki kesinti olabilir ama bu kısa sureli ve önceden haber verilmek suretiyle yapılmalı .
ANCAK ANLATABİLDİGİNİZ KADAR , ANLAYABİLİRİM .

Yorum