Bu sefer tum yazilarimin aksine, yasadigim guzel seylerden bahsedecegim. Aslinda hic farkinda degilim ama yasadigim hergun sukur edilecek guzellikte seyler yasadim bu yasima kadar. DErtlerim oldu elbet ama ondan daha fazla guzel zamanlarim oldu...
Cok sansliydimki Muhendis bir babanin ve guzel bir annenin kizi olarak dogdum.. Cocuklugum oldukca guzeldi, lojmanda buyudum ve cocukken yasanabilecek herseyi yasadim, istedigim kadar spor yaptim, istedigim kadar meyve agactan topladim..Ilkokulda babamin yardimiyla iyi egitim aldim, sonrasinda anadolu lisesini Istanbul'da okuma sansim oldu. Memur cocugu olarak belki kit kanaat buyuduk ama hep durustlugun onemli oldugu bir ailede o kulturle yetistirildim. Lisede guzel arkdasliklarim oldu, cok eglencigim zamanlarim oldu ve tabiki cilgin arkadaslik kavgalarim oldu. Ergenligimi de doyasiya yasadim. Ilk ciktigim erkek arkadasim gayet duzgun, efendi biriydi. Beni sevdi, siirler yazdi benim icin. Aslinda oldukca sansli biriyimki ilk ciktigim kisinin bendeki anisi guzel olarak kaldi. Tabiki ayrilik aciydi ama siradan bir ayrilik acisiydi, guzel yanlari daha agirdi.
Sonra universiteye girdim, cok guzel arkadas grubum oldu, beni cook seven baska bir erkek arkadasim oldu. Universite boyunca hem okuluma calistim, hem gezdim, hem de gelecege dair bir cok sey yaptim. Universite doneminde amerikaya calismaya ve gezmeye gitme firsatim oldu. Ailemi ikna etmek zor olsa da hic bir zaman engel olmadilar. 3 ay boyunca universitede yasanabilecek en guzel aniyi Amerikada yasadim. Uluslararsi arkdasliklar edindim, dunyanin sayili sehirlerini gordum, ufkumu genislettim daha universitedeyken. Sansliydim cunku o zamanlar amerikaya giden kac ogrenci vardiki, sansliydim cunku hergun papatyalarla sevgilisini karsilayan ve sevdigini haykiran sarkilarla ugurlayan kac erkek arkdas vardiki..Siirler yazmanin otesinde sarki soyleyen, hastalandiginda balkondan balli muzlu sutler hazirlayip gonderen kac sevgili vardirki..
Hocalarla da aram iyiydi, yarismalra katilir, kongreler hazirlardik. Ogrenci baskanligi yapip,kendi capimizda isler yapardik. Oyle bos beles islerle degil, elle tutulacak isler yapmaya calisan bir arkadas gurubundaydim. Sansliydim hem de cok. Derneklerde ogrenci baskanliklari, cesitli sehirlerde genclik kurultaylarinda yer almak,yeni insanlar tanimak ve yeni tecrubeler edinmek oldukca zevkliydi.
Yaz donemlerinde Bosch gibi bir firmada staj yapmak, genclik kamplarinda uygun fiyatlarla gezmek ve tum bunlara ayak uyduran arkdaslara ve aileye sahip olmak. Cok sansliydim tabiki..
Universite bittikten sonra iyi bir firmada ise girmek, universite askin tarafindan Empire'da evlenme teklifi almak, evet demedign halde hala sevilmek. sonrasinda Amerikaya tasinma karari almak ve ikna etmesi zor da olsa engel olmayan bir aile..Sonra Ny'a tasinmak orda yasanan zor ama bir o kadar eglenceli mukemmel yillar..
Cok sanliyim ama farkidna degilmisim hicbir zaman..
Ny'a sifirdan kurdugum bir hayat ve akabinde beni cok seven insanlar, patronlarim, destekleyenler..beni guldurmek icin tum enerjisini harcayan dostluklar..bilmem belki de bu kadarini haketmemistim:/
sukurler olsun guzel dostluklar, anilar yasadim. MBA'imi hem calisip hem okuyarak alabilme gucum ve enerjim oldu. Ayni zamanda gezdim, eglendim.tabiki cok yoruldum ama o essiz zamanlar icin degerdi..Dunyanin merkezinde calismak, okumak, yasamak..ve cok sukur hicbir kotu yola sapmamak..kilima zarari dokunmayan dostluklar ise en guzeli, en ozeli..
Daha 30 olmadan sadece ABD'de NY, DC, FL, CL, Boston, Chicago, NJ gezme firsatim olan eyaletler. Kore, Fransa, Misir gezme firsati yarattigim diger ulkeler..
Simdi mi? Simdi de bir sirketten yeni teklif aldim, mudur olarak, beni seven yeni bir sevgilim var, ailem herzamanki gibi manevi olarak yanimda..
sanirim artik kendi ailemi kurma zamani geldi..
30a kadar tadini yeterince cikardim, bundan sonra hayirlisi demek lazim
Ozetle sansliyim ve cok sukur harika bir 30 yasamisim.
Cok sansliydimki Muhendis bir babanin ve guzel bir annenin kizi olarak dogdum.. Cocuklugum oldukca guzeldi, lojmanda buyudum ve cocukken yasanabilecek herseyi yasadim, istedigim kadar spor yaptim, istedigim kadar meyve agactan topladim..Ilkokulda babamin yardimiyla iyi egitim aldim, sonrasinda anadolu lisesini Istanbul'da okuma sansim oldu. Memur cocugu olarak belki kit kanaat buyuduk ama hep durustlugun onemli oldugu bir ailede o kulturle yetistirildim. Lisede guzel arkdasliklarim oldu, cok eglencigim zamanlarim oldu ve tabiki cilgin arkadaslik kavgalarim oldu. Ergenligimi de doyasiya yasadim. Ilk ciktigim erkek arkadasim gayet duzgun, efendi biriydi. Beni sevdi, siirler yazdi benim icin. Aslinda oldukca sansli biriyimki ilk ciktigim kisinin bendeki anisi guzel olarak kaldi. Tabiki ayrilik aciydi ama siradan bir ayrilik acisiydi, guzel yanlari daha agirdi.
Sonra universiteye girdim, cok guzel arkadas grubum oldu, beni cook seven baska bir erkek arkadasim oldu. Universite boyunca hem okuluma calistim, hem gezdim, hem de gelecege dair bir cok sey yaptim. Universite doneminde amerikaya calismaya ve gezmeye gitme firsatim oldu. Ailemi ikna etmek zor olsa da hic bir zaman engel olmadilar. 3 ay boyunca universitede yasanabilecek en guzel aniyi Amerikada yasadim. Uluslararsi arkdasliklar edindim, dunyanin sayili sehirlerini gordum, ufkumu genislettim daha universitedeyken. Sansliydim cunku o zamanlar amerikaya giden kac ogrenci vardiki, sansliydim cunku hergun papatyalarla sevgilisini karsilayan ve sevdigini haykiran sarkilarla ugurlayan kac erkek arkdas vardiki..Siirler yazmanin otesinde sarki soyleyen, hastalandiginda balkondan balli muzlu sutler hazirlayip gonderen kac sevgili vardirki..
Hocalarla da aram iyiydi, yarismalra katilir, kongreler hazirlardik. Ogrenci baskanligi yapip,kendi capimizda isler yapardik. Oyle bos beles islerle degil, elle tutulacak isler yapmaya calisan bir arkadas gurubundaydim. Sansliydim hem de cok. Derneklerde ogrenci baskanliklari, cesitli sehirlerde genclik kurultaylarinda yer almak,yeni insanlar tanimak ve yeni tecrubeler edinmek oldukca zevkliydi.
Yaz donemlerinde Bosch gibi bir firmada staj yapmak, genclik kamplarinda uygun fiyatlarla gezmek ve tum bunlara ayak uyduran arkdaslara ve aileye sahip olmak. Cok sansliydim tabiki..
Universite bittikten sonra iyi bir firmada ise girmek, universite askin tarafindan Empire'da evlenme teklifi almak, evet demedign halde hala sevilmek. sonrasinda Amerikaya tasinma karari almak ve ikna etmesi zor da olsa engel olmayan bir aile..Sonra Ny'a tasinmak orda yasanan zor ama bir o kadar eglenceli mukemmel yillar..
Cok sanliyim ama farkidna degilmisim hicbir zaman..
Ny'a sifirdan kurdugum bir hayat ve akabinde beni cok seven insanlar, patronlarim, destekleyenler..beni guldurmek icin tum enerjisini harcayan dostluklar..bilmem belki de bu kadarini haketmemistim:/
sukurler olsun guzel dostluklar, anilar yasadim. MBA'imi hem calisip hem okuyarak alabilme gucum ve enerjim oldu. Ayni zamanda gezdim, eglendim.tabiki cok yoruldum ama o essiz zamanlar icin degerdi..Dunyanin merkezinde calismak, okumak, yasamak..ve cok sukur hicbir kotu yola sapmamak..kilima zarari dokunmayan dostluklar ise en guzeli, en ozeli..
Daha 30 olmadan sadece ABD'de NY, DC, FL, CL, Boston, Chicago, NJ gezme firsatim olan eyaletler. Kore, Fransa, Misir gezme firsati yarattigim diger ulkeler..
Simdi mi? Simdi de bir sirketten yeni teklif aldim, mudur olarak, beni seven yeni bir sevgilim var, ailem herzamanki gibi manevi olarak yanimda..
sanirim artik kendi ailemi kurma zamani geldi..
30a kadar tadini yeterince cikardim, bundan sonra hayirlisi demek lazim

Ozetle sansliyim ve cok sukur harika bir 30 yasamisim.

Yorum