Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ne olacak bizim halimiz??

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ne olacak bizim halimiz??

    napcaz arkadaşlar böyle , ne olcak bizim halimiz? bir yerlerde kamp kursak. doğayla başbaşa, dünyadan habersiz.

  • #2
    Siz kamp kurun
    ben laroxyl ile mutluyum
    en iyi dost laroxyl
    hiç konuşmuyo sadece işini yapıyo

    Yorum


    • #3
      sizle kamp mı yapılır ne anlarsınız

      ruhunuzu ilaçlara satmışsınız hepiniz..

      Yorum


      • #4
        Kampta daha çok bunalıma girersiniz
        ilacınızı alın yeterli

        Yorum


        • #5
          kampta sabahlara yoga ve meditasyonla başlayacağız ama naber?

          Yorum


          • #6
            Kampta Yoga meditasyona ihtiyaç olacağını hiç sanmam.sabah kahvaltısı doğayla iç içe yapmak bütün meditasyonlara tas çıkarır.tecrübeyle sabit.
            "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

            Yorum


            • #7
              evet haklısın ama yoga ve meditasyon eklersek hepimiz hipomaniye gireriz.

              Yorum


              • #8
                Doğayı severim. Ben varım..

                Yorum


                • #9
                  pc basında kalamıyorum bişeye yogunlaştıgım zaman gerginlik artıyor 5 dk bir atıyorum kendimi sokağa

                  Yorum


                  • #10
                    aferin kerub.

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: çağla12 View Post
                      aferin kerub.
                      Eee ne zaman nereye gidiyoruz kampa

                      Yorum


                      • #12
                        https://www.youtube.com/watch?v=5UchJmowRyo


                        ben iğneada yı öneriyorum.

                        herkesin önerisini alalım ve oylama yapalım.

                        ıstranca ormanlarına gidelim..
                        Last edited by çağla12; 24-06-2015, 10:23 PM.

                        Yorum


                        • #13
                          Burada Aladağlar milli parkı var. Gelin buraya gidelim. Yurtdışından turistler bile geliyor.

                          Yorum


                          • #14
                            Hiç tanımadığın insanlar ve Orman hahaha. Daha kafeye buluşma ya giden yok
                            "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

                            Yorum


                            • #15
                              yabancı,, hiç hayal kumaz mısın, sanal tatil hayallerimize katıl istersen.bu kadar gerçekçi ve kuralcı olmak seni bunaltmıyor mu?

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X