Giriş Yap yada Kaydol
Log in with
Facebook
Sadece başlıkları ara
Sadece Üyeler Konuşuyor \ soru soruyor da ara
Ara
Gelişmiş Arama
Forums
Bloglar
Makaleler
Gruplar
Psikopatoloji
Genel Psikoloji
Gelisim Psikolojisi
Sosyal Psikoloji
Bilişsel Psikoloji
Ereğli Cogito Danışmanlık
Son Mesajlar
Üyeler
Çevrimiçi Olanlar
Rehberlik
Psikoloji Forumu
Bugünkü Mesajlar
Calendar
Psikoloji Portalı 20 Yaşında
Ana Sayfa
Forum
Genel Konular
Üyeler Konuşuyor \ soru soruyor
Değerli ziyaretçimiz forumu tüm özellikleriyle kullanmak için lütfen
kayıt olun
. Forumla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için
SSS
bölümümüzü ziyaret edin.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
çapa tıptaki bipolar derneği
Collapse
X
Collapse
Gönderiler
SON FAALİYETLER
Ara
Sayfa
/
1
Filtrele
Zaman
Tüm Zamanlar
Bugün
Geçen Hafta
Geçen Ay
Göster
Hepsi
Sadece Tartışmalar
Sadece Fotoğraflar
Sadece Videolar
Sadece Linkler
Sadece Anketler
Events only
Filtered by:
Clear All
new posts
Önceki
template
Sonraki
lonemann
Banlandı
Katılım:
May 2015
Gönderiler:
229
Share
Tweet
#1
çapa tıptaki bipolar derneği
27-06-2015, 07:16 PM
Bulabildiğim tek bipolar derneği çapa tıp fakültesi nde
hastaneden bağımsız bir dernek olsa çok daha iyi olurdu
doktorların Güdümünde bir dernek
hamilton10
Banlandı
Katılım:
Mar 2014
Gönderiler:
1766
Share
Tweet
#2
27-06-2015, 07:19 PM
gidin faydalanın ne farkeder yada eder mi ?
Yorum
Gönder
İptal
lonemann
Banlandı
Katılım:
May 2015
Gönderiler:
229
Share
Tweet
#3
27-06-2015, 07:58 PM
benim ilaçlarla aram iyi ama doktorlarla değil
Yorum
Gönder
İptal
hamilton10
Banlandı
Katılım:
Mar 2014
Gönderiler:
1766
Share
Tweet
#4
27-06-2015, 08:10 PM
belli olmaz o işde denemekde fayda var
Yorum
Gönder
İptal
çağla12
Banlandı
Katılım:
May 2015
Gönderiler:
734
Share
Tweet
#5
27-06-2015, 08:26 PM
dernekleri bıraktım hayatım değişti..
Yorum
Gönder
İptal
Önceki
template
Sonraki
İşleniyor...
Evet
Hayır
Tamam
Tamam
İptal
X
Yorum