bayramlar. tecritler için depresyonu ve anksiyeteyi tetikler. o nedenle bayrmları evde yalnız geçirmek en ideali. bayramdan bayrama görüşenler yapmacık sevgi gösterilerinden vzgeçseler iyi olur. artık byramları protesto ediyorum ve ikiyüzlü bayram ilişkilerine katılmıyorum.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
bayram ve tecritler
Collapse
X
-
Orjinal yazı sahibi: lonemann View Postparasız değilim.
tek çocuk olduğum için aile birikiminden faydalanıyorum.
ama işsiz statüsü toplum içinde zor duruma düşürüyor.
iyi bir müzisyen olmak da para getirmediği için toplum için değersiz
ama müzikten para kazanma düşünmem
ben geleceğim bu bayram ziyaretine...bekle beni..
Yorum


Yorum