Duyuru

Collapse
No announcement yet.

bayram ve tecritler

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • bayram ve tecritler

    bayramlar. tecritler için depresyonu ve anksiyeteyi tetikler. o nedenle bayrmları evde yalnız geçirmek en ideali. bayramdan bayrama görüşenler yapmacık sevgi gösterilerinden vzgeçseler iyi olur. artık byramları protesto ediyorum ve ikiyüzlü bayram ilişkilerine katılmıyorum.

  • #2
    Bende sana katılıyorum.bende genelde evde olmam.yapmacık sevgilerden nefret ederim.
    "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

    Yorum


    • #3
      Bayramda bana ziyarete gelen yok
      işsiz olduğum için bayramın tatil özelliği de yok
      emekli oldum ama maaş 700 küsur
      sigara parama yetmiyo
      bu yüzden işsiz statüsü devam

      Yorum


      • #4
        ilhan abi para lazımsa sana bir boyacı sandığı yap bir köşeye çek 5 liradan yapıştır gitsin oda olmazsa al neyini git metroya

        Yorum


        • #5
          parasız değilim.
          tek çocuk olduğum için aile birikiminden faydalanıyorum.
          ama işsiz statüsü toplum içinde zor duruma düşürüyor.
          iyi bir müzisyen olmak da para getirmediği için toplum için değersiz
          ama müzikten para kazanma düşünmem

          Yorum


          • #6
            Bayramlardan oldum olası nefret ettim. Normal zamanda akrabalar bir kere olsun halini hatını sormaz sonra gidip ecdadımın ellini öpecekmişim. Ne biçim adetlerimiz var anlamadım.

            Yorum


            • #7
              bana her gün bayram

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: lonemann View Post
                parasız değilim.
                tek çocuk olduğum için aile birikiminden faydalanıyorum.
                ama işsiz statüsü toplum içinde zor duruma düşürüyor.
                iyi bir müzisyen olmak da para getirmediği için toplum için değersiz
                ama müzikten para kazanma düşünmem


                ben geleceğim bu bayram ziyaretine...bekle beni..

                Yorum

                İşleniyor...
                X