arkadaşlar bu başlıkta birbirimizin beğenmediğimiz yönlerini eleştirelim.
benden başlayabiliriz. gördüğünüz olumsuz yönlerimi yazarsanız sevinirim.
hatalı yönlerimizi başkalarının gözünden görmemiz gerek.
benden başlayabiliriz. gördüğünüz olumsuz yönlerimi yazarsanız sevinirim.
hatalı yönlerimizi başkalarının gözünden görmemiz gerek.



Yorum